| www.porscheforum.nl | http://85.214.53.153/ |
|
nieuw projectje 911 QuickChange™ Springplate http://85.214.53.153/viewtopic.php?f=5&t=20173 |
Pagina 1 van 1 |
Auteur: | RufBTR [ 25 sep 2008 18:17 ] |
Berichttitel: | nieuw projectje 911 QuickChange™ Springplate |
om het verlagen makkelijker te maken, ga ik maar weer eens een nieuw projectje beginnen, ook het veranderen van het camber moet hiermee makkelijker worden. http://www.elephantracing.com/suspensio ... gplate.htm http://www.elephantracing.com/suspensio ... camber.htm Heeft iemand toevallig al ervaring met de producten van Elephant racing ? Ik ga volgende maand naar de US en wil dan meteen het boeltje meenemen. |
Auteur: | john's Porsches [ 25 sep 2008 21:31 ] |
Berichttitel: | |
Hee cool man had dat van de zomer ook al gevonden en zelf nagemaakt scheelde een hoop euro zie het resultaat laaste foto is van elephantracing had bij montage onder de 2.2 geen toestel bij me eerst had ik er 1tje gemonteerd let wel de bout is dan eigenlijk wel net te kort als ze eentje met langere draad nemen die in de spring-plate zitten die dan zeker mee nemen drknauf weet dat nog wel die zij gohzehr je linker wiel staat veel verder naar binnen bijgesteld inmiddels en de 2e gemaakt |
Auteur: | john's Porsches [ 25 sep 2008 21:36 ] |
Berichttitel: | |
recept blokje ijzer van 2 bij 2 stalen strip van 3 mm 2 tappen 1 M6 en 1 M8 2 imbusboutjes 20 mm 1 M8 bout 60 mm en 1 zelf borgende moer 1 uurtje tijd |
Auteur: | RufBTR [ 26 sep 2008 17:19 ] |
Berichttitel: | |
owh dan kan je er nog wel 2 maken |
Auteur: | john's Porsches [ 26 sep 2008 18:41 ] |
Berichttitel: | |
hahahaha is inderdaad niet zo veel werk, hadden destijds op de zaak nog stukken staal liggen van 2 bij 2 bij 20cm vandaar even gemaakt maar hopelijk heb je wat aan de foto's hoe ik het gemaakt heb! |
Auteur: | Jeroen914 [ 26 sep 2008 20:27 ] |
Berichttitel: | |
zijn niet de spullen die ik zou kiezen... hoe vaak wil je de rij hoogte achter verstellen? is het nodig dat je snel je torsie veren kan verwisselen? op een straat auto heb je er dus weinig aan en als je het wel zou willen, kan de boel beter ombouwen naar coil-overs voor de cambermax geldt eigenlijk het zelfde... meer neg. camber dan je er standaard achter uit kan halen heb je voor een straat auto niet nodig kort gezegd... voor het geld dat je er aan uitgeeft gaat je auto er niet anders/beter door rijden als je wat wilt doen aan het onderstel, neem dat stuggere torsie veren en de verstelbare stabi's |
Auteur: | john's Porsches [ 26 sep 2008 21:24 ] |
Berichttitel: | |
de rede dat ik de camber max had gemaakt was het feit dat ik 16 inch 7j achter heb op de 2,2 aan de linkerkant is de porsche iets maller vandaar iets meer negatief en hij loopt helemaal vrij, komt omdat ik hem ook iets verlaagd had. is ook iets makkelijker stellen dan die excentrische bouten |
Auteur: | Jeroen914 [ 27 sep 2008 0:26 ] |
Berichttitel: | |
m.a.w. ... je hebt de uitlijning achter nu zo verneukt dat je auto met bredere banden slechter rijdt dan met smalle banden? briljant! |
Auteur: | drknauf [ 27 sep 2008 10:34 ] |
Berichttitel: | |
daar past makkelijk 9 j onder |
Auteur: | john's Porsches [ 28 sep 2008 22:24 ] |
Berichttitel: | |
denk niet dat mijn auto verneukt is Jeroen, hoewel ZE rijdt wel lekker zie ook hier http://forums.pelicanparts.com/showthread.php?t=432703 |
Auteur: | Jeroen914 [ 29 sep 2008 1:08 ] |
Berichttitel: | |
la maar... |
Auteur: | RufBTR [ 29 sep 2008 12:53 ] |
Berichttitel: | |
maar heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag "Heeft iemand toevallig al ervaring met de producten van Elephant racing ?" |
Auteur: | Jeroen914 [ 29 sep 2008 17:10 ] |
Berichttitel: | |
5 jaar geleden had ik al o.a. de monoballs voor en achter, de polybronze bussen voor en achter, dikkere torsies en ook de verstelbare stabi's (hoewel die weer niet van Elephant zijn) |
Pagina 1 van 1 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |