hoi, ik heb sinds 2 maand een 996 4s,hij is erg strak afgeveerd...is dit af te stellen? is een gewone carrera 4 of 2 comfortabeler afgeveerd? groet, woody
11 apr 2010 13:39
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Re: onderstel van een 996 4s...
Zit er het standaard onderstel onder of is dat later vervangen?
Een 4S heeft een ander onderstel dan de standaard C2 of C4. Daar is hier al heel wat over geschreven. Maar dat het nu zoveel 'harder' is dan de standaard vind ik persoonlijk wel meevallen. Een Porsche blijft nu eenmaal een sportauto met dito weggedrag. Aanpassen van de eigenschappen is met het standaard onderstel bij de 996 niet mogelijk.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
12 apr 2010 13:04
barolo
3.2S
010
Re: onderstel van een 996 4s...
Volgens mij heb je er 19inch velgen onder zitten. Dat maakt de auto al behoorlijk stug.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum