ik ben op zoek naar het kleur nummer van gun metal grey.
het liefst een Ral nummer.
misschien dat iemand die hier z`n velgen die kleur heeft laten maken dit toevallig weet.
MVG Bas,
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
21 jul 2010 22:44
horn
PF #57
Re: kleur nummer.
RAL 9007
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
21 jul 2010 22:46
-bassie-
924 80 wit EX. 924 80 rood
Amersfoort
ik had wel 9007 gevonden maar ik wist het niet zeker.
maar bedankt voor het snelle antwoord
_________________________________________ Www.924forum.nl Het 924 forum van nederland
21 jul 2010 22:52
horn
PF #57
heb gegoogled op gun metal ral en meerdere malen deze combi gevonden... volgens mij (als ik het me uit mijn meubeltijd goed herinner) heet 9007 officieel donkeraluminium, waar 9006 lichtaluminium is.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
De meeste spuiterijen hebben wel ergens codetabellen. Zo zijn mijn Cup II velgen Porsche Seal Gray Metallic, heeft men ergens opgezocht en was zo (na) te maken. Ik heb ook naar gun metal gekeken, maar dat vond ik te donker.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum