Porsche Cayenne tussenbak mogelijk kapot??
Gister heb ik mijn zomer set te voor schijn gehaald voor de lente meeting en er direct op gezet. Vervolgens ging ik vrolijk terug naar huis maar ik voelde op een gegeven moment dat er iets totaal niet lekker zat. Ik kreeg net het gevoel dat ik de moeren van een velg niet heb vast gezet, je hoorde het en voelde het trillen. Meteen alle velgen gecheckt maar alles zat muur vast.
Vandaag toch maar mijn winter set er weer terug ondergezet in de hoop dat het aan de zomer velgen zou liggen, helaas mocht het niet baten.
Bij een kilometertje of 40 a 50 komt het gevoel weer terug en het lijkt net dat er een velg gigantisch los zit (Wat dus niet absoluut niet is) alles trilt en je hoort het ook.
Rustig naar een garage gereden echter hebben ze niet veel ervaring met Porsches dus ze konden me niet verder helpen.
De monteur heeft ook even in mijn cayenne gereden en zei wel dat het lijkt dat er iets met de tussenbak aan de hand is.
Mijn vraag aan jullie is of iemand enig idee heeft wat er mogelijk aan de hand kan zijn of misschien heeft iemand andere bruikbare informatie voor mij, alles is welkom!
Of misschien weet iemand een garage in de buurt bij Rotterdam waar ze veel verstand van porsches hebben tegen een leuk prijsje.
Alvast bedankt