Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 18:31

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
911 versnellingsbak 3.2 1985 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 911 versnellingsbak 3.2 1985
Vraag 1. Wie weet er een goed adres waar ik mijn versnellingsbak ( 911 carrera 3.2 uit 1985 met 100.000 km op de teller) kan aanbieden voor revisie? Ik ben van plan om hem er deze winter onderuit te halen. De eerste versnelling gaat lastig (tandjes poetsen) en ook de tweede versnelling is lastig in te komen, waarschijnlijk synchromessen probleem. Wat zijn de eventuele kosten voor een (volledige) versnellingsbak revisie?

Vraag 2. Is het ook mogelijk om er een G50 versnellingsbak op mijn 3.2 uit 1985 te zetten? Of moeten er dan veel aanpassingen worden gedaan? Welke?

Vraag 3. Als je dan toch de hele moter er onderuit hebt liggen wat is dan handig om te vervangen?

Dank voor jullie hulp! :salut: :res: :drive:

16 jul 2013 16:53
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Targa, 911T hotrod ('70) EX: 3.2 Coupe
Bericht Re: 911 versnellingsbak 3.2 1985
Vraag 2) het kan maar is zeer kostbaar en financieel niet verantwoord. de g50 bak is groter dan moet er aan de koets allerlei aanpassingen plaatsvinden anders past het niet. Veel goedkoper is om je 915 in te ruilen op een g50 als je dat echt zou willen. Een goede 915 schakelt echter prima.

16 jul 2013 21:45
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ]