Voor mijn volgende project wil ik de auto voordat hij een een verplaatsbaar frame staat op andere banden/velgen zetten. Dan kunnen de velgen gerestaureerd worden.
911 < 73 hebben volgens mij de volgende velgen: 6jx15 met 5x130 steekmaat en ET 38
Ik kan tegen aantrekkelijke pris kopen de volgende velgen: 5Jx14 met 5x130 steekmaat en ET 51.5
De velg komt dus 13.5 mm naar binnen toe. Gaat dit passen?
De auto hoeft niet te rijden alleen verplaats/gerold teworden en op een transporter gereden te worden.
Alvast bedankt.
30 jan 2017 8:45
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: Velgen vraag
Als het niet past, kan je een spacer gebruiken
Een ander probleem zou kunnen zijn dat je met 14" niet voldoende ruimte hebt voor de remklauwen .....
30 jan 2017 9:57
quickstep
Porsche Carrera 3.2 Cabrio (!987)
Over de grens bij Venlo
Mij staat bij dat deze auto <73 ook met 14" geleverd zijn in de t uitvoering. Misschien zijn hier forumleden die meer duidelijkheid kunnen geven of dit gaat passen met de remklauwen.
30 jan 2017 10:24
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Mocht het niet passen, dan kan je de klauwen ook verwijderen, aangezien je alleen wilt 'rollen' met de auto
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum