Kraken (ijzer op ijzer geluid) achterophanging Boxster
Auteur
Bericht
PORSCHE9601
Ondernemer, in dienstensector schoonmaak / bedrijfsdiensten
MKB (formaat)
Groningen
Kraken (ijzer op ijzer geluid) achterophanging Boxster
Bij een slecht wegdek (met hobbels) maakt mijn Boxster vanaf een KM of 30 p.u. bijgeluiden. Vanaf achteren komt een geluid dat ik omschrijf als gebonk. Dit lijkt soms wel ijzer op ijzer. Bij het verhogen van snelheid wordt het geluid erger.
Naar mijn idee komt het geluid weg bij de achter ophanging van de wielen. Kunnen dit de spoorstangen zijn? Of wellicht de rubbers in de draagarmen achter? Iemand ervaringen met dit type geluid? (ik heb een vriend met een Boxster die exact hetzelfde probleem heeft, wellicht dus Boxster eigen?)
Ik ben opzoek naar een simpele oplossing. Wellicht helpt het inspuiten met WD40?
30 okt 2013 19:30
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Re: Kraken (ijzer op ijzer geluid) achterophanging Boxster
Even de zoekfunctie gebruiken.... Topic is recentelijk nog voorbij gekomen.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
30 okt 2013 21:15
Eric
Achter de duinen.
Re: Kraken (ijzer op ijzer geluid) achterophanging Boxster
PORSCHE9601 schreef:
Ik ben opzoek naar een simpele oplossing. Wellicht helpt het inspuiten met WD40?
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum