Ja hoor daar ben ik weer...
Ik heb vandaag van de vorige eigenaar (Berrie bedankt
) de slotbouten binnen gekregen die nog niet op de velgen gemonteerd zijn. Er zitten nu nog 4 zwarte bouten op en 1 zilveren per velg. Die zilveren is toen vervangen voor de slotbout (omdat de vorige eigenaar iets wilde testen/bekijken). De zwarte slotbouten waren op het moment van koop nog ergens weggestopt en zijn inmiddels gevonden en opgestuurd naar mij toe.
Nu komt het; ik heb in de opgerolde materiaal hoes gekeken in de bagageruimte van de Porsche, maar hierin zit niet de slotmoer waarmee je de bouten moet vastzetten. Ook niet ergens anders, ik heb de hele bagageruimte ondersteboven gehaald, maar niet te vinden. Conclusie, zit niet bij de wagen. Berrie geïnformeerd, deze gaat thuis ook nog even zoeken.
Nu heb ik een paar vragen;
- Hoe kan ik een slotmoer verkrijgen? Ik zie geen nummers of wat dan ook op de bouten staan.
- Zijn de Porsche's origineel afgeleverd met slotmoeren, of is dit altijd aftermarket?
Foto's kan ik eventueel uploaden ter verduidelijking. Ik wil niet meteen een nieuwe set kopen, dit is altijd nog mogelijk. Ik wil eerst bekijken of deze origineel zijn en als dat zo is wil ik bekijken of ik de slotmoer kan nabestellen.