Vraag is duidelijk, lampje begint reeds te branden bij halve tank leeg....
Kan je helaas niet helpen, zal wel iets met een sensor te maken hebben. Heb dit probleem niet, lampje brand bij mij nooit! Ook niet bij bijna lege tank...
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
14 okt 2006 17:57
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Jeroen C3.0 schreef:
Heb dit probleem niet, lampje brand bij mij nooit! Ook niet bij bijna lege tank...
Jij hebt ook geen 944, toch
Lampje bij de PG 944 gaat weleens aan - is meestal uit, terwijl de tankmeter eigenlijk altijd op 'leeg' staat .... kerstboompje
14 okt 2006 18:26
wekki
944
Olaf schreef:
Jeroen C3.0 schreef:
Heb dit probleem niet, lampje brand bij mij nooit! Ook niet bij bijna lege tank...
Jij hebt ook geen 944, toch
Lampje bij de PG 944 gaat weleens aan - is meestal uit, terwijl de tankmeter eigenlijk altijd op 'leeg' staat .... kerstboompje
ja is bij porsche 944, en hoe kan ik dit verhelpen normaal brande dit nooit ook al stond hij tegen reserve.
En nu brand het altijd .??
14 okt 2006 20:08
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
wekki schreef:
ja is bij porsche 944, en hoe kan ik dit verhelpen normaal brande dit nooit ook al stond hij tegen reserve. En nu brand het altijd .??
Geen idee ....
Ik rij voornamelijk op de dagteller ..... heb dat lampje of die wijzer niet nodig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum