Auteur |
Bericht |
usual
968 ooit 968t
|
kenteken in glas etsen
ik ben vandaag bezig geweest met een glasetssetje van permanentmark, het resultaat is mooier geworden dan ik had gedacht, het zijn voorgestanste sjabloontjes die je aanbrengt en daar de pasta opsmeert, erg makkelijk
in al mijn ramen heb ik nu het kenteken en chasisnummer staan zonder dat het echt opvalt en dus gaat irriteren
ook heb ik het uv-lak setje gebruikt, hiermee breng je het zelfde aan op je lak aan de binnenkant van de auto, alleen zichtbaar onder uv licht. mocht je dit ook gaan doen pas dan wel op want hoewel de verf zelf onzichtbaar is licht het je verf toch iets op waardoor als je heel goed kijkt je het wel ziet, maar ik heb het op plaatsen gebruikt waar je normaal toch nooit kijkt
op deze pagina had ik de beide setjes voor 35€ besteld, binnen een paar dagen in huis
|
06 jun 2004 23:43 |
|
|
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauwLeusden
|
Re: kenteken in glas etsen
Nou Ivo mischien wat voor jou. kun je ook je kenteken in alle ruiten zetten. Of is het in middels als gebeurd?
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
23 jul 2004 14:53 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Heb ik ooit gratis gekregen bij het afsluiten van mijn P-verzekering. Nooit gebruikt, mischien idd. maar eens doen. Etsen doe ik toch al de hele dag.
|
23 jul 2004 17:40 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
maar is dit een mooier resultaat dan gewoon graveren
dat staan zo ongeveer om de week hier bij supermarkt te doen in zo'n belachelijke tent
_________________________________________ Got coffee?
|
23 jul 2004 18:58 |
|
|
Vinny
944 coupe / 968 Kobalt blauwLeusden
|
Goeie vraag als ik het zo lees dan moet het wel mooi worden. Mits goed gedaan denk ik dan.
_________________________________________ Bij het bord "u rijdt te snel" rechtsaf.
|
23 jul 2004 19:16 |
|
|
GoldenHands
911 SC, daarna 964 C4, daarna Cayenne S, Nu 996 4S
|
Vandaag mij kenteken in de 996 ge-etst. Zeer fraai resultaat en erg subtiel. kan het iedereen aanraden http://www.carprinting.nl/webshop/index.php?prod=4&cat=4&page=details&sub=Meer+informatie€ 19,50 inclusief verzendkosten (heb er geen banden mee)
_________________________________________ "Happiness is a choice that requires effort at times"
|
10 jan 2012 15:37 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Je kenteken in de ramen etsen ... dat is zoooo 1989 .. dat je een oud topic uit de mottenballen hebt gehaald
|
10 jan 2012 15:40 |
|
|
GoldenHands
|
Hahaha. Ik ben ook " old school " Heb het idee dat het diefstal tegen gaat....
_________________________________________ "Happiness is a choice that requires effort at times"
|
10 jan 2012 17:04 |
|
|
horn
PF #57
|
nou nog zo'n SOS talisman om je nek en je bent weer helemaal 70s
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
10 jan 2012 20:29 |
|
|
GoldenHands
|
En waar heb jij de jouwe gekocht?
|
10 jan 2012 21:54 |
|
|
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
Niks mis mee, zou het bij de porsche niet snel doen, maar dagelijkse auto zou ik wel overwegen.
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
21 jan 2012 2:38 |
|
|
GoldenHands
|
|
23 jan 2012 14:42 |
|
|
Ferdi's Porsche
ex- 964 C2C Indisch rood, nu 996 C2 handbak.Regio Den Haag
|
Voor wie de SOS ketting van Horn te modern vindt.... kies voor een Armytag.....
|
23 jan 2012 21:18 |
|
|
Wannahave
993 Cabrio, NachtblauwRegio Apeldoorn
|
Vraag die mij opkwam is het volgende: maak je je auto eigenlijk niet minder courant door het kenteken in de ramen te etsen? Ook voor Duitsers is het soms interessant om hier in NL een mooie (m.n. oudere) P aan te schaffen. Staan er echter NL kentekens in je ramen geetst... Lijkt me niet echt gewenst. Of zie ik iets over het hoofd?
|
24 jan 2012 0:21 |
|
|
Olaf
|
Ik zou dan eerder de laatste nummers van het carrosserie nummer in de ramen etsen - of gewoon HELEMAAL NIETS
|
24 jan 2012 0:42 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Das toch raar: sta je naar een porsche te kijken en dan staat er "helemaal niets" in de ramen geëtst ! Beetje slecht voor het plaatje.
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
24 jan 2012 7:47 |
|
|
Olaf
|
Reken maar dat dat meer op valt als 'n kenteken - of ander gegraveerd nummertje
|
24 jan 2012 10:14 |
|
|
GoldenHands
|
Bij mijn tweede Porsche had ik het ook in de ramen ge-etst. En die heb ik gewoon bij Heteren ingeruild, om daar in de showroom te worden verkocht. De waarde was er niet minder om. Who cares wat de volgend eigenaar ermee wil doen. Het gaat er om dat de Porsche minder courant is om gestolen te worden. Misschien moet je dan helemaal niet met de Porsche rijden, heeft de volgende eigenaar minder kilometers staan.... Etsen van de nummers van het chassis lijkt mij minder zinvol. omdat je er bij diefstal andere platen op zet en hem kan doorverkopen. Bij mij moeten er andere ruiten in....
|
24 jan 2012 10:28 |
|
|
Olaf
|
... pikken ze er toch gewoon nog 'n small-body bij voor de ruiten Zo makkelijk zal dat niet gaan - of je moet echt een onervaren en super naïeve koper hebben . . die nergens naar vraagt en 'n 996 4S op de hoek van de straat koopt
|
24 jan 2012 10:47 |
|
|
GoldenHands
|
|
24 jan 2012 11:06 |
|
|