|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Auteur |
Bericht |
Camiel
|
spoiler 964
hallo,
Ik heb een 911 uit 1979 die om gebouwdt is naar een 964 alleen zit er nog zo'n grote spoiler op die wil ik graag vervangen voor orginele 964 spoiler wie kan mij help met adresjes die dit soort aanpassingen kunnen maken en wie weet wat zo'n spoiler ongeveer mag gaan kosten. Ik kan er nu een kopen voor 500 euro maar die is niet in mijn kleur en ik heb mij laten vertellen dat bij mijn auto dan ook de elektronica aangepast moeten worden. Is dit een goede prijs om te kopen of kan het ook ergens anders goedkoper. Camiel.
|
26 maart 2007 22:22 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Stuur even een PB naar een ervaringsdekundige.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
27 maart 2007 8:51 |
|
|
Hans 3.2
911 Carrera 3.2 1987 (964 look)Oegstgeest
|
Aan: EriC4C,
Niks mis met jou geheugen.. haha.... ik zag 964 spoiler en ja inderdaad toch nieuwsgierig..
Aan Camiel:
MMMM over kosten weet ik niet zo heel veel, wel wat er bij komt kijken ...
Wat je nodig hebt:
- motorklep van 964 (prijs onbekend, moet je ook nog spuiten)
- dit is inclusief de spoiler
- Electronica: de bedrading voor de spoiler naar een klein regelunit geval, dit regel unit apparaat zelf (tweede hands plusmin 100 euri's(nummer heb ik voor je), de handmatige regelunit in je middenconsole (moeilijk te vinden, ik weet wel een adresje evenuteel),
Vraagstuk: heeft jouw 911 al een elctronische km klok? zoja, mooi die moet (qua signaal) aftakken .. Zo nee: dan moet je hem of altijd handmatig doen (goed voor je lichaamsbeweging) of moet je een elec km meter kopen en een impulsgever instaleren op je versnellingsbak.. zal wel duur zijn)
Verder: ik denk dat je best veel euri's kwijt bent voor installatie.. aangezien electronica tijdrovend is.. met een bedradingssschema is het zelf goed te doen (heb ik zelf gedaan), maar je moet de tijd nemen. Bedradingsschema's heb ik eventueel voor je.
Ik ga ervan uit dat je geen ruitenwisser op je huidige motor klep hebt.. anders vervalt die namelijk, past niet op de 964 klep.
Laatste wat je nodig hebt: schone achteruitkijk spiegel om steeds te kijken of ie het doet!!!! haha.
Succes
Hans 3.2
_________________________________________ luchtgekoeld is gewoon lekkerderderderder
|
28 maart 2007 12:10 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|