Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 13:35

Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ] 
een vaak vergeten iets ... 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht een vaak vergeten iets ...
http://www.cartronic-motorsport.de/serv_ventile.html

Lees dit maar eens aandachtig door ...

Dirk
:wink:

13 aug 2004 11:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster '99
Utrecht
Bericht 
Oeps, slechte site voor mij. Sequentiele versnellingsbak, aerokit en speciale uitlaat.
En als ik toch bezig ben, ook maar even een zwaardere motor, natuurlijk dan ook weer remklauwen, schijven en nog meer aanpassen.
:roll:

13 aug 2004 12:46
Profiel
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
Kan hier ook van meespreken. Na de revisie lukte het "The Beast" om geen kick te geven bij het starten. Paniek alom!

Net voor de Vlaanderenrit tot 's nachts halfeen liggen zoeken wat de oorzaak was. En, indeed, de injectoren verstopt. Een visioen van nieuwe injectoren met hun prijskaartje stak de kop op.

We hebben het wel snel de kop ingeslagen. Bij de 1.000 km beurt zijn ze even met de endoscoop in de benzinetank gaan kijken en jawel, een serieus laagje smurrie was aanwezig.

Tank eruit, volledig laten schoonmaken en dan een kuur gevolgd met Fuelguard II.

Ondertussen terug meer dan 500 km mee gereden en geen enkele dienstweigering. (Goh, wat gaat zo'n gereviseerde bak, een duidelijk verschil met voorheen)

13 aug 2004 19:07
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Lou schreef:
Kan hier ook van meespreken. Na de revisie lukte het "The Beast" om geen kick te geven bij het starten. Paniek alom!

Net voor de Vlaanderenrit tot 's nachts halfeen liggen zoeken wat de oorzaak was. En, indeed, de injectoren verstopt. Een visioen van nieuwe injectoren met hun prijskaartje stak de kop op.

We hebben het wel snel de kop ingeslagen. Bij de 1.000 km beurt zijn ze even met de endoscoop in de benzinetank gaan kijken en jawel, een serieus laagje smurrie was aanwezig.

Tank eruit, volledig laten schoonmaken en dan een kuur gevolgd met Fuelguard II.

Ondertussen terug meer dan 500 km mee gereden en geen enkele dienstweigering. (Goh, wat gaat zo'n gereviseerde bak, een duidelijk verschil met voorheen)

Hoeveel km's tot de revisie :?: :?:

Dirk

14 aug 2004 6:47
Profiel
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
dirkie schreef:
Hoeveel km's tot de revisie :?: :?:

Afbeelding

Draadje gemist?

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=949&highlight=

14 aug 2004 9:56
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
idd dat heb ik gemist jah ... :shock:
Kwist wel dat je een revisie gedaan had ... maar heel de ramtamtam had ik nog nie gelezen.

Nu kunde der wer efkes tegen natuurlijk ... 8)

Mij staan der ook nog zo'n stoten te wachten ... hou men hart al vast ... :?
Ik laat hem ineest helegans doen ... korte pijn ... :wink: bij mij galmen de klanken 3 ... en 8 .... :D

Dirk

14 aug 2004 11:46
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
dirkie schreef:
bij mij galmen de klanken 3 ... en 8 .... :D

Dirk

leg es uit, als je klaar bent met je remklauwen :D

14 aug 2004 12:53
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Marco schreef:
dirkie schreef:
bij mij galmen de klanken 3 ... en 8 .... :D

Dirk

leg es uit, als je klaar bent met je remklauwen :D

3.8 ipv 3.6 ... als ie dan toch open is ...

Dirk

14 aug 2004 14:19
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2S
vechtdal
Bericht 
Zeg Dirk..met alle :res: ...je spendeert er nog wel een paar centen aan,maar is een RS niet wat ''verstandiger'' :shock:
of mis je dan je 4x4.... 8)

14 aug 2004 15:25
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
ome piet schreef:
Zeg Dirk..met alle :res: ...je spendeert er nog wel een paar centen aan,maar is een RS niet wat ''verstandiger'' :shock:
of mis je dan je 4x4.... 8)

RS is ff wat duurder dan wat dirkie nu doet hoor...
(mijn idee in elk geval)

14 aug 2004 16:57
Profiel Facebook 
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Nou, wet ik niet hoor.
Laat een RS dan iets duurder zijn, bij verkoop haal je dat met een echte RS er weer uit.
Een getunede Porsche echter??
Ik weet het niet.
Zal hem wel helpen door Jeroen zetels te kopen. :lol: :lol:

14 aug 2004 17:55
Profiel
Bericht 
het mooie bij dirk is dat hij iets helemaal naar zijn eigen zin met zijn eigen handen aan het opbouwen is 8)
als ik maar half zo handig zou zijn..

maar ja :thumleft: :thumleft: .... dus

14 aug 2004 20:11
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Hmzz , Heren ...

Even toelichten :arrow:

Ik wil helemaal geen RS ... Heb een 6 tal maanden een keuze gemaakt om de 964 te houden en hem naar mn zin te maken. Toegegeven alles bij elkaar zal ik uitkomen op 15.000€ ongeveer aan modificaties ... maar dan heb ik wel een "nieuwe" ... en vooral een auto zoals ik hem wil en volgens mijn mening een stuk "unieker" dan een RS.
Een RS vind ik machtige bak maar a) iets te radicaal b) pakweg toch 35 a 40.000€ ... en toegegeven voor dat geld zou ik zeker wat anders kopen.Niet te vergeten dat voor dat geld de motor enzo ook niet onder handen is genomen.
Ik weet dat ik bij herverkoop nooit zal terugkrijgen wat ik ervoor heb betaald. Maar ik wil hem ook niet verkopen. Ik vind het model gewoon één van de mooiste die er zijn. Die dan in nieuwstaat met een degelijke, verantwoord kanon van een motor in ... jamie jamie. :D

In mijn gedachten zit een zo duidelijk en vastberaden beeld hoe ik een Porsche wil hebben :arrow:

oerPorschemodel, widebody zonder BBQ, Speedline wielen, kanon van een motor in TOP conditie, superstrak clubracy interieurtje zonder een Porsche Scene gehalte te creeëren.
Je gaat op mijn kar ook nooit zelfverzonnen of andere niet aan dit model behoorende logo's etc vinden.
De dingen die ik dan "overneem" of jat (hoe je t ook wil noemen) van in dit geval een RS is gewoon omdat ik ze supermooi vind.
Dat achtertapijt (zitjes weg) vind ik een pracht-look. Die deurpanelen vind ik heeeel strak.

Het is dan mss uiteindelijk geen puur originele auto meer ... maar al wat erop en aanhangt is wel 100% Porsche :!: en vooral in nieuwstaat :!:
Ik wil de auto ook voor meer gebruiken dan alleen op circuit gaan dollen. Kwil er ooit mee op vakantie bv ... in een RS lijkt mij dit iets teveel van t goede ... en er is zeker de 4x4 factor ...

Kbegrijp jullie reacties wel hoor ... soms lijkt het er sterk op dat ik een RS wil achterna gaan ... maar ik experimenteer veel en graag met vanalles ... maar wil niet zeggen dat het allemaal uiteindelijk zo zal blijven zitte :D

Binnen 6 a 9 maanden zal alles veeeel duidelijker zijn 8)

en khoor jullie ook al denken ... koop een 965 ... maar das ook nie wat ik wil ... :wink:

Uiteindelijk wordt het een echte "zondags"auto ... maar daar ik veel te bezeten ben van Porsche en er meermaals mee wil rijen komt er heeeel zeker Porsche nummer 2 ... weliswaar een model een stuk goedkoper in onderhoud en aanschaf etc ... 944S2 / 968 ... waar ik dan geen grote modificaties zal aan uitvoeren.

Dirk

14 aug 2004 23:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Wachtebeke
Bericht 
Hey Dirk,

Mij lijkt het geen slecht idee om binnen je budget ook maar eens even te kijken naar een goeie omniumverzekering. Als je zoveel kosten en moeite doet om je kar perfect naar je zin te krijgen, zou het jammer zijn dat je ooit geconfronteerd zou worden met een totale schade, zonder dat je ook maar 1 euro te zien krijgt voor alle extra kosten die je gemaakt hebt.
Zelf heb ik ook geen All Risk, maar na het gevalletje met Geert (heeft zijn 993 in de vangrail naar de haaien gereden) denk ik er af en toe toch al eens over na.

15 aug 2004 9:28
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
dirk, I stand corrected, dacht dat ik het goed bewoord had, maar dat van jou is uiteraard beter ;)

enne, Lou, ken je het verhaal van Jeroen914 nog? Mijn wagen is in elk geval All-Risk ;)

15 aug 2004 10:40
Profiel Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
dirkie schreef:

widebody zonder BBQ,

Jeetje das een behoorlijke ingreep en zeer "NOT" RS. (wel mooi tuurlijk)

15 aug 2004 11:36
Profiel
Bericht 
op de een of andere manier voel ik dirkie wel aan denk ik...
strak, racy, maar niet protserig (spoilers ed) en daarnaast ook nog rijdbaar zonder niergordel en in een regenbui :D :D

dirk gewoon doorgaan waar je mee bezig bent, ik vind het veel te leuk om allemaal te lezen... :shock:

als ik net als dirkie :thumright: :thumright: , zou ik het zelfde doen, maar ik heb jammer genoeg :thumleft: :thumleft:

15 aug 2004 12:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Lou schreef:
Hey Dirk,

, maar na het gevalletje met Geert (heeft zijn 993 in de vangrail naar de haaien gereden) denk ik er af en toe toch al eens over na.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Djeeeeeeeeeees man :shock: :shock: en die was net helemaal ..... pffffffffffffff .... jawadde :shock: :shock: :shock: amai amai amai ...
Hoe :?: waar :?: wat :?:
Och arme de Geert pfffffffffffffffffffff ... kzen er echt van verschoten se :!: En zun zelf :?: toch nix hoop ik :?:

Wat betreft die verzekering ... das no problem ... mijn makelaar fixt dat zo. Heb nu al een kleine all risk ... zoals ze dat hier noemen.
Vanzelfsprekend ga ik hiervoor niet besparen.

15 aug 2004 16:46
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 18 berichten ]