|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
ik weet het echt niet, altijd volle gas....
Auteur |
Bericht |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
ik weet het echt niet, altijd volle gas....
sinds vorige week rijd (reed....) ik terug rond met de 914.....
maar nu geef ik precies volle gas, terwijl ik niet aan de gaspedaal kom (5500 toeren....) de gaskabel (+gain) is oke......
zou het kunnen dat hij ergens ,valse lucht' zuigt ????
ik dacht aan de ,zwijns' (is dat ,pakkingen' in het ABN) van de carbu's???? (karburatoren, weber's in het ABN ?????)
of zoek ik op de verkeerde plaats ????? (tkan ook totaal an ergens anders komen ......)
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
26 apr 2008 17:40 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
en m'n bougie's steken er al ongeveer 12 jaar in, moet ik die eens vervangen, of speelt leeftijd geen rol bij bougie's (er is wel maX 8500 km mee gereden ....)
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
26 apr 2008 17:43 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
zou de kaarsen toch eens vervangen...
_________________________________________ oud is beter
|
26 apr 2008 20:17 |
|
|
Anton
Boxster 2.5Utrecht
|
Een vacuumlek lijkt me inderdaad het euvel wat je beschrijft. Kijk de slangen eens na of, in geval van carbs, de punten waar ze eerder zaten t.b.v. de injectie. Misschien is er een afdichtplugje uitgevallen.
Het is wel eerlijk van je om het te zeggen, maar het is voor mij onbegrijpelijk dat je bougies 12 jaar in zo'n onderhoudsgevoelige motor laat zitten... Maar die zijn niet het probleem.
_________________________________________ De motor van een sportwagen hoort in het midden te zitten
|
26 apr 2008 21:00 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|