Kan er iemand mij wat pointers geven wat betreft het demonteren van de deuren van een 911 SC ?
Wat zijn de aandachtspunten en hoe krijg ik de binnenbekleding er af zonder zaken te slopen ?
Thanks !
Tim
28 apr 2008 12:52
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
Je kan niet veel slopen, rustig alle schroefjes verwijderen. de armsteun dmv twee imbusbouten, deurbakken eraf. Schroefjes eronder en zijkant. De deurplaat voorzichtig lostrekken. Makkelijker met een vorkgereedschap, kun je om de drukkers doen en losmaken.
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
28 apr 2008 15:40
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Het plastic (als het er nog opzit) met de föhn loshalen, dan kan je het weer gebruiken met een beetje lijm
De stekkers van de elektra zitten links onder het dashboard bij de A stijl.
Suc-6
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
28 apr 2008 15:50
eenplus
911 SC - 1980
Brasschaat - België
Wanneer de deuren er toch af zijn ....
Hallo,
wanneer je de deuren er toch afneemt zou ik zeker de moeite nemen om de
8 busjes te vernieuwen die in de scharnieren zitten. Daarmee is veel zoniet alle speling weg op de toch wel lange deuren. Kosten € 10 voor de hele set.
Succes,
Dirk
28 apr 2008 22:47
tvanbroekhoven
911 SC '82
Antwerpen, Belgie
Ok Dirk, thanks for de goede raad.
Al moet ik zeggen dat er niet veel speling op de deuren zit momenteel.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum