Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 15:43

Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
alarm pre-73 911 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 2.2E Targa (1970) 911 2.2T Coupe (1970) 911 2.5 S/T (1972) Audi quattro (1980)
Den Haag
Bericht alarm pre-73 911
Hoi,
ben op zoek naar een goed alarm systeem voor een pre-73 911 (targa). iemand hier goede tips of ervaringen?

Michiel

Das Prinzip quattro ist ganz einfach: Vier Räder haften besser als zwei...

06 aug 2009 19:52
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: alarm pre-73 911
Alarm :?: :roll:

... als je het voor de verzekering nodig hebt ... dan zal je naar 'n SCM/TNO gecertificeerde inbouwer moeten gaan ...

... als je het voor de verzekering niet nodig hebt - zou IK geen alarm inbouwen :idea:

06 aug 2009 20:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
+1
Het alarm zorgt er m.i. alleen maar voor dat ze bij het jatten meer slopen dan je wilt, als je haar nog terug krijgt.
En dan die ledjes etc. in je interieur.... :roll:
Ik heb voor m'n all risk verzekering vooralsnog geen alarm nodig hoor!

06 aug 2009 22:39
Profiel
PorscheForum Super Junkie
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2
Den Haag
Wellicht is het een idee om eens met Oscar te praten. Schijnt een hele goeie inbouwer te zijn van onder meer car audio maar ook alarmsystemen (gecertificeerd) Hij zit in Delft zuid tegenover de Makro

Ik ga zelf zaterdag as met mijn speedster om mijn oude alarm er uit te laten halen (want vochtig geworden en wachten op problemen). Dan bespreken we gelijk wat een goed alternatief kan zijn.

Zelf zit ik te denken aan een GPS systeem zodat ik hem kan volgen als ie zonder mij op pad is...

Oscar ziet het als een uitdaging om de spulletjes er zodanig in te krijgen dat je het beeld van de auto (en het tijdsbeeld) niet verandert.

Ik kan wel eens voor je vragen....

07 aug 2009 15:51
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 2.2E Targa (1970) 911 2.2T Coupe (1970) 911 2.5 S/T (1972) Audi quattro (1980)
Den Haag
super! laat maar weten wat de mogelijkheden zijn. zo'n gps systeem lijkt mij ook een aanwinst. mits deze goed kan worden weggewerkt zonder blijvende schade.

Das Prinzip quattro ist ganz einfach: Vier Räder haften besser als zwei...

07 aug 2009 16:36
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
de Fiscalist schreef:
Zelf zit ik te denken aan een GPS systeem zodat ik hem kan volgen als ie zonder mij op pad is....

.. en dan :?:

MI kan je 'm beter goed (tegen diefstal) verzekeren - en bij diefstal hopen dat ze 'm nooit meer terug vinden ...

... maar ja, dat is mijn mening/gevoel.

Overigens zijn er alarm systemen die je met je mobieltje kan besturen ... mocht je Porsche dan zonder jou weg zijn .. kan je bijv. 'n SMSje sturen met "snelheid 0" ... wat er voor zorgt dat als de Porsche deze snelheid heeft behaalt (stoplicht of file) het alarm alles compleet uit schakelt en er niet meer verder met de Porsche te rijden is :mrgreen:

De Nederlandse producent van dit product is er helaas mee gestopt ... maar hier heb je iig 'n voorbeeldje van 'n buitenlands product :wink:

07 aug 2009 18:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2
Den Haag
en dan, hoop ik dat de kans wat groter is dat ie weer bij mij terugkomt...

Ik volg jouw redenering voor 100% voor auto's waar er nog een stuk of wat van rondrijden. Dan moet je natuurlijk wel genoeg uitgekeerd krijgen om een vergelijkbaar exemplaar terug te kopen maar dat is een hele andere discussie.

Indien er van een auto geen vergelijkbare meer is te vinden dan wordt het naar mijn idee toch een ander verhaal. Bovendien ga ik ermee trouwen, dus heeft ie ook nog wat emo waarde....

Uiteraard is ie goed verzekerd maar ik verwacht niet dat ik heel snel weer iets kan vinden wat in mijn ogen vergelijkbaar is.

08 aug 2009 9:10
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ]