Auteur |
Bericht |
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Speling op stuur !!
Hoi allemaal , Gisteren toen mijn elfje werd opgetakeld merkte ik een bepaalde speling op mijn stuur , nu weet ik dat er busjes te koop zijn met een 928 Porsche bestelnr. die busje dat normaal voor een 928 is , deze word ook gebruikt bij een 3.2 , wie kan me de exacte porschenr bestelnr. geven ,of eventueel waar deze te koop staan , Engelse of Duitse benaming zou ook moeten volstaan , dan kan ik deze op internet opzoeken , gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
26 maart 2010 14:39 |
|
|
cabrio wim
|
Re: Speling op stuur !!
Ik dacht dat het dit nummer was. Je praat dus over de speling die in het stuur boven zit hè. nr. 928.347.739.02
|
26 maart 2010 16:12 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Wim , ik heb het over stuurspeling "in" de auto , als je stuur boven naar onder beweegt , zit er speling op ! dat zou een busje moeten zijn die aan de zijkant open is !! snap je ? gr Diablo
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
26 maart 2010 17:18 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Gaan wij hier nu ieder rammeltje melden? Kan je het niet in één onderwerp samenvoegen? De gebreken van Diablo oid.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
26 maart 2010 17:29 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
WTF....
|
26 maart 2010 17:32 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Wim, deze zou het moeten zijn ! Iemand ervaring hiermee?(aan iedereen , buiten Barolo) heeft er problemen bij gr Diablo
|
26 maart 2010 17:37 |
|
|
cabrio wim
|
is goed dan het nummer wat ik doorgegeven heb.
|
26 maart 2010 17:48 |
|
|
cabrio wim
|
Jij hoort liever het gerammel van glaasjes zeker, maar als je alles daar in samen voegt komt het ook niet goed.
|
26 maart 2010 17:51 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Wim, Jawel dit is het onderdeel , waarvoor DANK !! Heb jij daar ervaring mee ,is dit eenvoudig te vervangen of is het miss. beter het hele lagertje te vervangen ? Iemand? gr Diablo
|
26 maart 2010 17:56 |
|
|
cabrio wim
|
Geen ervaring met dit, maar schijnt er gewoon tussen geschoven te worden. Misschien dat je van een ander nog een bevestigend antwoord krijgt.
|
26 maart 2010 18:09 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Ik heb m er 1.000 km terug ook in getikt; koekie eitje en werkt perfect. Mailtje naar Erwin en ik had m de andere dag in huis.
In het eigenlijke lager zit een kunststof bus waar de as doorheen loopt; als die bus breekt/scheurt dan krijg je deze speling. Het stuur moet er even af + ik meen een circlip/ring die onder het stuur op de as zit. Dan schuif je de bus er zo overheen; ik heb m aangetikt met een pijpsleuteltje. De resten van de kapotte kunststof bus duw je vanzelf van zn plek en daar heb je verder geen last van.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
Laatst bijgewerkt door lindemans op 26 maart 2010 19:32, in totaal 1 keer bewerkt.
|
26 maart 2010 19:29 |
|
|
cabrio wim
|
Zie je Diablo, ze melden zich vanzelf.
|
26 maart 2010 19:31 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
|
26 maart 2010 19:56 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Heb Erwin zojuist een pbtje gestuurd , Via gewone mail wou het mij niet lukken , gr Diablo
|
26 maart 2010 22:01 |
|
|
cabrio wim
|
@Diablo, ik heb het nummer toch gegeven van onderdeel, de post onder je vraag.
|
26 maart 2010 23:56 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Wim, weet ik , waarvoor dank . Ik heb ook met deze nr proberen te bestellen bij Erwin , of wat stel jij voor ? gr Diablo
|
27 maart 2010 1:52 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik zou morgen even bellen naar Renntech met dat nr van Wim.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 maart 2010 1:55 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Hoi Horn, Op welk nr is hij te bereiken vanuit Belgie ? gr Diablo
|
27 maart 2010 1:57 |
|
|
horn
PF #57
|
http://www.renntech.info rechtsbovenaan +31 521 511268
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 maart 2010 2:08 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Nog ff wachten ben ik bang voor
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
27 maart 2010 7:03 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
zit er bij mij al bijna 2 jaar in. Werkt perfect en was in een half uurtje geregeld
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
27 maart 2010 8:42 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Die van mij bleek afgelopen weekend ook kaduuk. Het is een complot.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
27 maart 2010 9:53 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Allemaal goed en wel jongens , maar ik wil het zo snel mogekijk vervangen , ga in de week ff naar Porsche zelf bellen , als ze die in stock hebben ga ik die meteen halen , eerst maken dat mijn auto rijd , staat nu in panne !!!
|
27 maart 2010 10:08 |
|
|
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
Heb em hier gevonden voor nog geen 10 euries ! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Porsche- ... ccessoriesDenk dat ik deze ga bestellen ,Erwin is er mom niet dus is keuze snel gemaakt , wat vinden julli van de prijs ? gr Diablo
|
27 maart 2010 20:47 |
|
|
cabrio wim
|
Wat een geld voor zo'n opvul stukje.
|
27 maart 2010 21:22 |
|
|