Beste Porsche liefhebbers, De laatste tijd werkt de dimlicht verlichting van mijn Boxster 2.7 niet bij het aanzetten. Bij het draaien van de lichtschakelaar gaat de stadverlichting en achterverlichting altijd aan maar het dimlicht regelmatig niet. Indien het dimlicht niet werkt moet ik meerdere malen aan de lichtschakelaar draaien waarna dimlicht weer functioneert. Is de oorzaak de lichtschakelaar of een relais? Heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt voor de reacties.
12 nov 2010 17:26
resto
resto
Nijmegen
Re: Verlichting Boxster
meten is weten..
_________________________________________ 996 c2 tip
Heb ook probleem gehad met lichtschakelaar. In mijn geval was de schakelaar daadwerkelijk het probleem. Was bekend probleem bij PC. Vervangen valt onder garantie kan je dus niet melden wat het kost.
14 nov 2010 22:28
porscheboy
944 s2 sold 911(964) sold 968 sold
boxster
cuijk
Re: Verlichting Boxster
de koplampen van een boxster/996 pak je er zo uit 2 tellen werk
ik zou eerst eens controleren of daar alles wel goed zit.even alle contacten schoon maken en zo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum