richtingaanwijzerunit/handel loshalen 964 met airbags
Auteur
Bericht
MyFirst964
964C4
Amsterdam
richtingaanwijzerunit/handel loshalen 964 met airbags
Heeft iemand al eens de richtingaanwijzeunit van de stuurkolom verwijderd?
In de workshop manual kan ik er niets over vinden...
24 maart 2011 17:49
Indy500
porsche 964c4c
Re: richtingaanwijzerunit/handel loshalen 964 met airbags
Yep, alleen mijn 964 heeft nog geen airbags, waardoor dit bij mij een stuk makkelijker gaat. Verwijderen van het stuur met airbags is volgens mij al veel over geschreven. Wanneer je het stuur er af hebt kun je de kunststof beschermkappen om de stuurkolom verwijderen door een paar schroeven in de onderste bak los te draaien, daarna wijst het vanzelf en kun je na nog een aantal schroeven de gehele unit van de stuurkolom naar je toe halen. Bekabeling zit met stekkers vast en is eenvoudig los te nemen. Met uitzondering van de airbags (daar heb ik geen ervaring mee) een eenvoudig klusje. Ik ben hier indertijd mee bezig geweest omdat mijn richtingaanwijzer na de bocht niet automatisch in de neutrale stand terug kwam. Hetgeen nu bij mij opgelost is.
Laatst bijgewerkt door Indy500 op 26 maart 2011 20:38, in totaal 1 keer bewerkt.
25 maart 2011 17:41
horn
PF #57
Re: richtingaanwijzerunit/handel loshalen 964 met airbags
bij airbags volgens mij iig eerst de accu loshalen voor je iets gaat doen.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum