Re: Help. Kap 3.2 cabrio doet het niet
Uiteindelijk allemaal goed gekomen.
Op weg naar de dealer in de ochtend sloeghij af bij het stoplicht en wilde niet meer starten. Af laten slepen naar de dealer ... en daar deed hij het meteen. DME nagekeken. Die was vrijwel nieuw. Ze hebben hem zelfs nog even gewassen en een rubber slang ergens vervangen.Waren erg positief over de auto. Een van de betere die ze hebben gezien de laatste jaren, aldus de oudere monteur. Allemaal kostenloos. Hoefde alleen de motor en een half uur arbeidsloon te betalen. Dat is nog eens service
Vermoeden is haperende startonderbreker en ze hebben me aangeraden ermee door te rijden en thuis eens naar te kijken. UitStuttgart door via Davos naar Stelvio. Dag erna over de Stelvio, Livigno en Umbrail pas weer terug. Errug mooi en een aanrader. 160 km bergpas en. niks aan de hand, loopt briljant en startonderbreker werkte elke keer.
Vandaag over de Gavi pas naar Bergamo gereden. Bij pomp na het tanken wilde hij weer niet aanslaan. En na aankomst bij hotel weer niet. Startonderbreker gaat er steeds niet vanaf. 10 minuten wachten en een aantal keer open en dicht sloeg hij weer aan.
Iets om de gok te wagen of zal ik me hier maar weer bij de garage gaan melden?