tikkend/ratelend geluid PCM1 16-bits navigatie cd speler
Auteur
Bericht
Toon
tikkend/ratelend geluid PCM1 16-bits navigatie cd speler
Viel me laast op dat mijn navigatie CD speler van de PCM1 na een wat langer durende rit begint te tikken/ratelen. Is dit normaal of een bekend probleem? De navigatie blijft het wel doen maar het geluid is wel erg naar en lijd af.
Ik heb de CD eruit gehaald en deze voelde warm aan. Vervolgens de CD schoon gemaakt hoewel ie niet smerig was en weer in de speler gedaan in de hoop dat dit het euvel zou oplossen maar mocht niet baten ...
Het gekke is dat ie na en tijdje rust het niet doet en dan na verloop van tijd weer begint ....
Iemand enig idee ?
01 nov 2011 14:30
Toon
Re: tikkend/ratelend geluid PCM1 16-bits navigatie cd speler
Niemand ooit aan de hand gehad ?
04 nov 2011 10:25
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
nee, maar zal wel een tandwiel naar zijn grootje zijn of gaan
Dat de cd warm aanvoelt is in ieder geval normaal. Ik heb het wel eens meegemaakt dat het gat in de cd niet 100% gecentreerd zat en het na verloop van tijd rare geluiden begon te produceren.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum