Ik heb volgend probleem met de achterruitverwarming van mijn SC van '82. Dit is een tweestaps-systeem: 1 = enkel middelste elementen, 2 = volledige achterruit. Als deze volledig aanstaat, brandt de zekering in een minuut door. Als ik enkel de helft gebruik (via stand 1 - of door een van de twee aansluitkabels af te koppelen in stand 2) is er geen probleem. Met andere woorden, beide circuits werken apart zonder problemen maar samen is teveel van het goede.
Ik meet circa 1.6-1.7 ohm over een verwarmingscircuit (dus tussen aansluitpunt en massa). (beide circuits dezelfde waarde). dus per circuit zou dat 12V / 1.6ohm = 7.5A moeten geven - of samen 15A. perfect OK voor een 25A zekering...
Enig idee hoe dit komt en hoe het op te lossen ?
Geert.
23 dec 2011 13:20
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
Re: stroomverbruik achterruitverwarming 911 SC
Contactpunten in de zekeringskast al eens goed schoongemaakt?
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum