Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 7:47

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Lampjes ventilatie unit 3.0 SC 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Lampjes ventilatie unit 3.0 SC
Beste allemaal

Zit met een vraag aangaande de lampjes achter de ventilatie unit. 1 weigerde dienst, radio gedemonteerd, nu blijken er 4 fittingen aan de achterzijde te zitten waar vlgs mij de volgende lampjes in gaan? 12v en 2 watt. Nu zag ik li boven (zie pijl) ook een fitting zitten aan de achterzijde, ook stekkertje aanwezig, oude lampje met moeite eruit, nieuw buislampje erin, maar aan de voorzijde van het dashboard geen verlichting? Wat hoort daar te zitten?? en brandt er bij jullie aan de voorzijde ook iets? Verder valt me op dat de buislampjes niet mooi in de fitting passen, de stekkertjes aan de achterzijde willen eigenlijk niet goed vast?!/de lampjes niet ver genoeg in de kunststof fitting achterop de unit? tips hoe de lampjes te plaatsen?http://www.mijnalbum.nl/Album=4BOLMNGB

23 jul 2012 23:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Lampjes ventilatie unit 3.0 SC
Als ik de bovenste schuif naar links doe ,dan gaat hij links boven branden.
doe ik hem naar rechts , dan gaat die rechts boven branden.
dus bij mij branden ze nooit tegelijk. :salut:

23 jul 2012 23:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: Lampjes ventilatie unit 3.0 SC
Misschien was mijn uitleg niet zo duidelijk, er zijn iig 3 lampjes die branden normaal gesproken, li onder achter def, re boven achter het blower tekentje en re onder achter het ontwasem tekentje, achter het roostertje li boven (zie pijl) zit ook een fitting waar een kapot lampje in zit, maar vlgs mij heeft dat verder geen functie :scratch: Verder vraag ik me af of de ballonlampjes die ik heb correct zijn, gestoken in de stekker die achterin de fitting moet achterop het ventilatie paneel wil eea niet goed passen/in elkaar, wellicht doe ik idd wat verkeerd, iemand suggesties?

25 jul 2012 21:50
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]