5 kleine maar oh zo handige modificaties KJN
Hallo allen,
Na me voorgesteld te hebben toch wat vragen.
De Cayenne die wij thuis hebben staan bevalt prima alleen er zijn nog een paar kleine dingen die ik aan wil passen.
1: trekhaak afneembaar, wegklapbaar al dan niet elektrisch
Is er iemand die mij kan bevestigen dat er origineel een westfalia onder zit. Daarnaast zijn er mensen met ervaring met een achteraf geinstalleerde elektrisch wegklapbare trekhaak?
2: De knoppen voor de stuurwielbediening van de audio en de telefoon laten slijtage zien. Zijn deze appart verkrijgbaar van de airbag of zit dit altijd samen?
3: Is de bekabeling al aanwezig voor het achteraf plaatsen van een originele lichtsensor, of zijn er mogelijkheden zoals ik dit voorheen in mijn Golf 6 had om de lichten altijd aan te laten maar bij het afzetten van het contact dat de lichten uitschakkelen?
4: De boordcomputer geeft op dit moment enkel de actieradius of het gemiddeld verbruik weer. Ik weet dat het bij veel audi's en volkswagens mogelijk is om dit elektronisch te activeren om de de inspuitcomputer deze gegevens toch wel registreerd alleen niet doorgeeft.
5: Onze Cayenne is voorzien van elektrische inklapbare buitenspiegels, valt het ook in te stellen dat deze automatisch inklappen bij het afsluiten van de auto?
In afwachting van jullie reacties en wellicht tot ziens bij de 911stedentocht