Nu gebruikt ze deze om boodschappen te doen en de kinderen van school te halen. Door dat dit telkens kleine stukjes zijn laad de accu denk ik niet genoeg op zodat dat auto slecht gaat starten. Hebben meer leden zulk soort problemen ? Is er een technische oplossing ( sterkere accu )?
Voor korte afstand lekker de fiets pakken, is zo'n zware bak toch niet voor. Snelweg kilometers vreten moet ie.............. Is ook beter voor je vrouw
25 okt 2012 5:03
horn
PF #57
Re: Start probleem cayenne S
druppellader? een keer een nieuwe accu of dynamo? wij rijden met een cherokee ook alleen maar kinder ophaal stukjes en hebben nergens last van. wel twee jaar geleden een nieuwe accu in gegooid.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
25 okt 2012 6:31
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
horn schreef:
wij rijden met een cherokee ook alleen maar kinder ophaal stukjes en hebben nergens last van.
Komen we uit 't Gooi
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
25 okt 2012 7:45
horn
PF #57
net niet.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum