|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 6 berichten ] |
|
Carnewal Uitlaat Boxster 986 Omg. Roosendaal, Breda,Tilburg
Auteur |
Bericht |
redriver
Boxster 986 2.7 TiptronicMidden-Brabant
|
Carnewal Uitlaat Boxster 986 Omg. Roosendaal, Breda,Tilburg
Wie van jullie heeft de Carnewal Uitlaat onder zijn/haar Boxster 986 liggen en woont in de omgeving Roosendaal, Breda,Tilburg ? Ik zou graag eens komen luisteren naar het resultaat alvorens deze modificatie uit te laten voeren. Hoor het graag
|
06 dec 2012 20:29 |
|
|
Boxster S 550 Spyder
Boxster S 550 SpyderSchagen
|
Re: Carnewal Uitlaat Boxster 986 Omg. Roosendaal, Breda,Tilb
Ik heb de modificatie laten uitvoeren, maar was niet tevreden over het resultaat; er hangt bij mij nu een Supersprint onder. Ik heb, voor ik dit liet uitvoeren, ook eerst geluistert bij een forumgenoot, en daar klonk hij goed. Ik vond de modificatie bij mij te luid en er zat een rammeltje in...
_________________________________________ Boxster S 550 Spyder Limited Edition Nr. 1616/1953.
Modificaties: - Supersprint RVS Exhaust System; Filmpje SuperSprint - K&N High-Flow Air Filter
|
06 dec 2012 20:38 |
|
|
redriver
Boxster 986 2.7 TiptronicMidden-Brabant
|
ik heb deze eronder gehad: maar die gaf veel te veel resonatie in de cockpit. ben nu dus op zoek naar iets beschaafders. had jij ook last van te veel resonatie met die carnawal ?
|
06 dec 2012 21:58 |
|
|
stotijn
Porsche Boxster RS60 Spyder, Golf GTI 7, ex Porsche Boxster S, ex Golf R32
|
Heb nu ruim 2 jaar de "Carnewal aanpassing" en ben nog steeds zeer tevreden; geen rare resonanties, trillingen etc. Gewoon een prachtige sound zowel bij de lage toeren als in de hogere regionen. Zo hoort een Boxster S eigenlijk te klinken...
_________________________________________ One life...live it!
|
20 jan 2013 14:31 |
|
|
Frans986
Boxster 3.2S, 2003, SealgrauUrmond
|
Heb 2 maanden de uitlaat van mijn Boxster S 2003 bij Carnewal laten modificeren. Ben zeer tevreden met het resultaat.
|
20 jan 2013 22:28 |
|
|
Frans986
Boxster 3.2S, 2003, SealgrauUrmond
|
Correctie, moet zijn 2 maanden geleden.
|
20 jan 2013 22:30 |
|