Auteur |
Bericht |
bert2
911 SC 3.0Annerveenschekanaal
|
Mistlampen SC
Ik ben van plan mistlampen op mijn SC te monteren, maar aangezien ze onder de bumper te hangen , voor mij geen optie is omdat ik dat niet mooi vind.Er zitten geen sparingen in mijn onderbumper om ze te monteren ,dat word sparingen maken of een andere onder bumper kopen. Wie heeft er wel eens sparingen zelf ingemaakt????
|
26 okt 2013 18:28 |
|
|
flitser01
911 SC 3.0 bj 1983zandhoven ( belgie)
|
Re: Mistlampen SC
ik heb de mistlampen bij mij zelf gemonteerd wel de originele , ik heb gaan afkijken bij een andere sc en opgemeten waar ik de gaten moest boren
_________________________________________ Engine in the back , water to the river
|
26 okt 2013 20:11 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Ik zou een onderbumper opsnorren met de uitsparingen erin. Y Daar kun je vervolgens ook Hella mistlampen oid in monteren, staat mooi. Ik heb mijn beschadigde originele op die manier ook vervangen voor een stel Hella lampen.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
26 okt 2013 21:19 |
|
|
bert2
|
Bedankt voor jullie reactie, de Hella mistlampen zijn die ook voor inbouw en waar kan ik die kopen? De orginele zie ik ook twedehans niet meer of weet iemand nog waar ze te koop zijn.
|
27 okt 2013 11:45 |
|
|
flitser01
911 SC 3.0 bj 1983zandhoven ( belgie)
|
Heb je al eens gehoird bij vankessel in Deurne nederland . Mss hebben zij ze wel in tweedehands liggen
_________________________________________ Engine in the back , water to the river
|
27 okt 2013 11:50 |
|
|
lagunamak
996 4S cabrio, ex-964 C2 cabrio, ex-911 SC targa. Golf GTE, VW Polo HighlineHuizen
|
interessant projectje! heb er zelf ook over nagedacht, hou ons op de hoogte van de vorderingen aub!
|
27 okt 2013 23:50 |
|
|
Dick
964 C2T
997 C2
|
Monteer anders gewoon een 3.2 keienvanger (of "onderbumper"...) waar de mistlampen al geïntegreerd zijn...
|
28 okt 2013 13:54 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
yep. een 3.2 boemper. ge zijt niet de eerste.
_________________________________________ oud is beter
|
28 okt 2013 14:56 |
|
|
bert2
|
Mijn conclusie is originele mistlampen, zelf gaten maken of een andere onder bumper. Eerst op zoek naar mistlampen, ik zal jullie op de hoogte houden.
|
28 okt 2013 20:05 |
|
|
Elferhenkie2
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
|
Hallo Bert, Ik heb hier nog een keienvanger liggen van een 3.2 waar ik de rubberen onderspoiler onderweg heb gehaald en de mistlampen van heb gewisseld. Er zitten dus gaten in van een rubber onderspoiler en 2 beschadigde mistlampen. Maar verder wel mooi recht. Ik heb een rubber spoiler en 2 mistlampen van iemand gekocht en diegene kwam dus met het compleet geheel aanzetten zodat ik ook gelijk een mal kon maken voor de gaten van de spoiler. De keienvanger zou hij wel een keer weer bij me op komen halen, maar ik denk dat als ik hem vraag, dat hij die wel wil verkopen. Als je dus een rubber onderspoiler hebt (of ook wil monteren) en zelf mooiere lampen regelt is het misschien wat voor jou. PB me anders voor zijn telefoonnummer. De keienvanger ligt dus dicht bij jou in de buurt.
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
28 okt 2013 20:22 |
|
|
bert2
|
Elfer henkie2 Hallo ik zal heel graag zijn tefnr willen hebben,ik heb er wel belang bij kun je mij die doen toekomen. Mvg Bert
|
28 okt 2013 20:31 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Ik zou helemaal geen mistlampen monteren. Veel mooier zonder...
_________________________________________ rouge et noir
|
28 okt 2013 20:38 |
|
|
bert2
|
De een houd van blond en de ander van donker
|
28 okt 2013 21:33 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
En mooi rood is niet lelijk Je hebt helemaal gelijk. Maar toen ik de 3.2 had, wilde ik juist een sc onderbumper monteren om zo geen mistlampen meer te hebben. Nooit van gekomen...
_________________________________________ rouge et noir
|
28 okt 2013 21:48 |
|
|
bert2
|
Voortgang project mistlampen. Bij Elferhenke 2 die zeer mooie porsches te koop had een onder bumper opgehaald met twee mistlampen, ben nu opzoek naar twee nieuwe glaasjes voor de mistlampen omdat ze wat barsten vertoonden dat lukt ook wel weer. Nu naar een spuiter om de onder bumper te laten spuiten. Als het spul gemonteerd is volgen er wat plaatjes zonder en met mistlampen.
|
04 nov 2013 19:55 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Dit topic bedoelde je zondag, had hem even gemist zal hem vanaf nu volgen Bert, succes met de opbouw
|
04 nov 2013 20:55 |
|
|
Elferhenkie2
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
|
Hey Bert, Mooi geregeld zo toch? Het was lastig om aan het telefoonnummer van de eigenaar te komen, maar toch gelukt. Volgende keer met de Porsche komen
_________________________________________ Wie achter de kudde aanloopt sjouwt altijd door de stront
|
16 nov 2013 18:58 |
|
|
bert2
|
Elferhenkie 2 Ben er blij mee, ik heb hem zelf gespoten dat is wel goed gelukt al zeg ik het zelf. Zit op de glaasjes te wachten die zijn besteld. Als hij klaar is kom ik wel langs. Gr Bert
|
17 nov 2013 17:40 |
|
|
bert2
|
Wat heb ik gedaan deze winter.Nieuwe keienvanger van 3.2 gemonteerd met mistlampen,en aan gesloten. Zelf in kleur gespoten resultaat mag wel gezien worden.Verder witte knippers gemonteerd. Verder de beplating om de motor weggehaald met het ventilatorhuis en laten epoxeren. In de blower van de verwarming in de motorruimte, een nieuw lager gemonteerd. Die blaast ook weer als een orkaan. Die uitlaat er onder weggehaald en in de hitte bestendige verf gespoten. Nieuwe olie er in en kleppen gesteld, filter vernieuwd de motor op tijd gesteld. De tank gespoten daar zaten wat beschadigingen op.Nieuw verlourstapijt er in,op het oude tapijt zaten op de achterkant lijm resten dat zinde me toch niet. Onder de auto de kachelkleppen ,en de regelaar tussen de voorstoelen afgesteld. Verder zelf nog wat gereedschap gemaakt .Zo ben ik de winter weer doorgekomen. Laat nu de zomer maar komen.
|
13 maart 2014 19:06 |
|
|
Blauwe Blazer
|
Ziet er erg netjes uit allemaal. Zelf ben ik meer van het originele; SC betekent SC mistlampen. Maar het geheel ziet er keurig uit. Rijden maar, met dit mooie weer!
_________________________________________ wie iets doet waarnaar hij niet verlangt, bestrijdt dat verlangen met zijn wil
|
13 maart 2014 20:31 |
|
|
bert2
|
nog een plaatje
|
02 apr 2014 20:46 |
|
|
bert2
|
|
02 apr 2014 21:15 |
|
|
bert2
|
|
02 apr 2014 21:16 |
|
|
bert2
|
|
02 apr 2014 21:16 |
|
|
bert2
|
Het lukt me niet om de foto's achter elkaar te plaatsen dan maar zo. De fotograaf was mijn dochter.
|
02 apr 2014 21:19 |
|
|