Een vraagje aan de insiders. Ik merkte al enige tijd, dat het openen van het portierslot aan de bestuurderszijde wat stroef ging. Het omdraaien van de sleutel hielp meestal. Sinds gisteren blokkeert de sleutel niet meer naar links en rechts, m.a.w. ik kan de sleutel 360 graden draaien. Daarbij ben ik nog steeds in staat de deur te openen en te sluiten (op alarm). Komt iemand dit probleem bekend voor? Oplossingen? Reparatie cq vervanging slot (twee sleutels?) of sloten? Kosten?
03 mei 2014 17:15
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Re: Slot defect porsche 964
Klinkt als cilinder los van slot. Misschien ff deurpaneel loshalen en kijken?
Ik zou überhaupt niet weten hoe het slot hoort te werken, heb de sleutel er volgens mij nog nooit in gehad..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
03 mei 2014 19:30
bully
Kosten, ik dacht nog geen 5 tientjes. En ze passen gewoon je sleutel aan.
03 mei 2014 20:45
jan-1
Porsche 911 SC
(ex 964 coupe, ex 993 targa)
Sleutel aanpassen!!!Daar had ik nog niet aan gedacht. Dank voor de tips!!!
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum