Vanmiddag de RS ducts gespoten en helaas toch iets te veel goud er in. Nou heb ik begrepen dat er wordt aangeraden dezelfde kleur van Mercedes te nemen ( volgens Streather) daar die ietsjes lichter zijn. Maar dat is mijn vraag niet.
Er zit aan de ronde zijkant een lipje die nu nergens in kan. Is het de bedoeling dat ik zelf een sleufje maak? En zo ja hoe diep in de bumper moet die dan liggen.
Verder de vraag wat je aan de achterkant doet van de duct want het is natuurlijk maar sier. Gaas? Zwart afplakken?
Hoor graag hoe andere dit hebben gedaan. Dank alvast!
05 mei 2014 20:04
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987
Den Haag
Re: RS Ducts
Stofzuigerslang erop naar je remmen? Want als je ze dan toch al plaatst waarom niet functioneel maken?
05 mei 2014 20:07
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Eerder gaas dan zwart afplakken ... maar functioneel maken is natuurlijk nog beter
... en je zal inderdaad in de bumper moeten boren/zagen
05 mei 2014 21:02
Pw250
964
Waar heb je ze gekocht als ik vragen mag? Bij mij ook twijfel namelijk!
_________________________________________ You've only got one life, live it!
06 mei 2014 12:59
giulia
Bij ALPO maar heb zo'n dunkelbraun vermoeden dat de pasvorm niet je van het is al proberend gisteren.
06 mei 2014 13:55
Pw250
964
Dan wacht ik eerst je bevindingen en pic's wel af
_________________________________________ You've only got one life, live it!
06 mei 2014 14:47
djin
Heb voor die van mij een stuk zwart plastic geknipt en met aluminium tape aan de achterkant vastgeplakt. Kan dan altijd de verbinding voor koeling nog leggen.
Overigens hoefde ik niets te boren of aan te passen? Die van mij komen van Carnewal.
06 mei 2014 14:49
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
993 vs 964
06 mei 2014 19:38
djin
Olaf schreef:
993 vs 964
Ik neem aan dat dit naar aanleiding van mijn reactie is? Excuus, ik had niet gezien dat het een 964 betreft (zie het overigens nog steeds niet ).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum