Ik overweeg een bestaande auto (in dit geval Volkswagen) te kopen, heeft iemand ervaring met het opvragen van de specificaties van de auto aan de hand van het VIN/FIN. Hiermee zou je de exacte uitvoering en specificatie van de auto kunnen achterhalen.
Waar kan je dit doen, de officiele dealers zijn alleen geinteresseerd in het verkopen van hun eigen of neiuwe auto's
Vriendelijke groet,
Guido
09 maart 2015 16:10
horn
PF #57
Re: Algemeen VIN/FIN opvragen
ik zou eens bellen met de importeur. Of met het hoofdkantoor in Duitsland. Zo werkt het bij Porsche ook.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
09 maart 2015 16:16
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Re: Algemeen VIN/FIN opvragen
Een dealer moet het kunnen. Het werkplaatstool van Lexcom (idd die ook PET maakt) kan precies de uitvoering van de auto ophoesten. Als de dealer het niet wil dan zou ik de top van horn opvolgen.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum