Tja,
Omdat ik zo heel af en toe nog licht onderhoud aan mijn eigen auto's doe, gisteren toevallig nog olie ververst + filters en 8 bougie's van de Raptor. Voor die bougie's heb je een speciale sleutel nodig, dus die kwam toch maar weer even van pas..... evenals een kleine momentsleutel om de bougie's op 15 NM vast te zetten.
Daar was ik mee gestopt, maar daar heb ik best wel aardigheid aan. Kan weinig mis mee gaan, moet er alleen om denken dat ik eerst de stop erin draai en oliefilter monteer voordat ik het nieuwe olie erin gooi, maar leg het spul zo klaar dat dat niet mis kan gaan.
Voor de bougies en oliefilter moesten alle buizen van het inlaattraject eraf, had ik alles er weer opzitten bedacht ik me iets later opeens dat er wel veel licht onderweg kwam. Had ik mijn looplamp nog tussen de stuurpomp en motor hangen.
Was allang blij dat ik het oliefilter wel al gemonteerd had.
2 Weken geleden de remklauwen van de SC laten vervangen, daar kom ik dus niet meer aan..
Het echt speciale gereedschap zou ik inderdaad kunnen verkopen, maar waar moet je beginnen en eindigen?
Ten 2e (en misschien wel als 1e) heeft het ook nog best wel een soort van emotionele waarde
Nee, nu ik er weer over nadenk: verkopen gaat toch echt niet gebeuren