Ben bezig met een 964 van een particulier. Mooi ding, wel redelijk heftig geprijsd. Ik wil er een x-bedrag voor betalen, een uiterst bedrag, maar dan wil ik voorlopig wel klaar zijn (behoudens onvoorziene zaken natuurlijk). Dus op korte termijn geen beurt, geen banden, koppeling etc. Uiteraard zal ik eerst een aankoopkeuring laten verrichten. Maar de prijs van de eerste beurt wil ik de aankoopprijs verdisconteren.
Nu heeft deze P op dit moment zo'n 119/120k gereden (aantoonbaar trouwens). Bij 104k heeft 'ie de laatste grote beurt gehad. Dit was eind juni 2002. Bij 109k heeft 'ie een kleine beurt gehad, dat was in jaar later, dus juni 2003. Daarna, dus dat zijn twee jaren, heeft 'ie geen beurt meer gehad.
Wat is ook alweer de interval van een grote beurt? 20k? Dus is het verstandig om 'm nu een grote beurt te geven? En wat zijn ook alweer de kosten van een grote beurt (bij een P-specialist), als er niet al te grote dingen gevonden worden?
Wat denken jullie? Alvast bedankt voor jullie hulp!