Wie weet hoe ik de spanning van mijn gordel wat minder kan krijgen?
Op het moment TREKT de gordel echt aan mijn schouder... Dat is niet prettig, want na een half uurtje rijden doet het al zeer (ja ja, zielig IT'ertje, ik weet het)...
Kun je dit zelf regelen? Of mag dat niet enzo? (ivm. APK, dat soort onzin?)
16 feb 2004 19:59
Jeroen914
foxtrot / oscar
Je kan de gordelspanner wel uit elkaar halen, maar of je 'em weer in elkaar krijgt is een tweede
Lijkt me uit veiligheidsoverwegingen zo-ie-zo niet iets waar je mee moet gaan "experimenteren"
Gewoon effe een gebruikte op de kop tikken...
gr.
Jeroen
16 feb 2004 20:29
Pascal
‘64 Kever
Tja, had al een beetje het idee dat niet iets is waar je niet aan moet "klooien". Vandaar...
16 feb 2004 21:15
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
Aangezien de technische oplossingen doodlopen en er altijd meerdere oplossingen voor hetzelfde probleem zijn ..... gewoon er anders tegenaan kijken, zo kun je op een T-kruising ook rechtdoor.
Dus .....
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
16 feb 2004 22:51
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Citaat:
Wie weet hoe ik de spanning van mijn gordel wat minder kan krijgen?
Simpel op te lossen
Trek de gordel iets verder uit en blokkeer hem met een speld (Ã la wasspeld, haarspeld, enz.....) Je vind zelf wel iets waarmee je der nog een leuk porschelogootje op krijgt.
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
19 feb 2004 21:40
Pascal
‘64 Kever
Hmmm, en da's volgens mij nog wel een (redelijk) veilige oplossing ook!
Ga er natuurlijk geen speld in doen, dan gaat ie daar ongetwijfeld met de tijd kapot, maar op een of andere manier ervoor zorgen dat ie niet verder trug kan... hmmmm....
19 feb 2004 22:52
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bedoel natuurlijk wasknijper (wasspeld = vlaams voor wasknijper)
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum