911 2.2E Targa (1970)
911 2.2T Coupe (1970)
911 2.5 S/T (1972)
Audi quattro (1980)
Den Haag
lijf / kit
Hoi,
Hierbij een verzoek om advies voor restauratie van een oude 911 ('70). Ik ben bezig met een restauratie en er bleek op een aantal plaatsen kit gebruikt te zijn om eea af te dichten (mn bij de rubbers - lijkt om deze vast te plakken). Heeft iemand tips voor het gebruik van kit (welk soort kit bijvoorbeeld) en op welke plaatsen (bij (raam-) rubbers, de voorschermen of andere delen)?
Gilles
28 maart 2006 19:44
anton964
997.2 4s pdk
tholen
ik gebruik altijd sikaflex dat is volgens mij de beste kit op de koker staat
waar welke soort je waar voor kan gebruiken er is ook een soort rubber kit.
anton964
28 maart 2006 23:18
thijzer
1978-er 928
Hulsberg (L)
Mijn 924 achterlichten zitten ook met een soort kauwgum vast. Zwarte bitumen lijkt het wel.
Iemand enig idee hoe dit los te maken? Ik moet de lichten eruit halen om lichte roest eromheen weg te werken.
_________________________________________ Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…
29 maart 2006 11:14
Double G
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Warm maken met een fohn zodat de kit wat zachter wordt. Niel te warm, want dan zakken de lichten er vanzelf uit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum