Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Rook / damp

21 aug 2006 20:35

Hoi

Tijdens de jubi rit 3 kwam er bij het lang stilstaan bij het stoplicht in Breda rook, damp uit mijn linkerwing, volgens mij de kant van de oliekoeler.
Nu rijdt ik nooit in de regen en heb dit dus nog nooit eerder gezien !

Is dit normaal. Oliedruk/Oliepijl/Temp waren en zijn allemaal ok.

Groeten

21 aug 2006 20:41

Als er wat water druppels op een warme radiator hangt, zou best eens kunnen dat er wat rook vandaan komt (verdampt). Zeker bij een koude omgevings temperatuur is dit goed zichtbaar.

21 aug 2006 21:25

Oliekoeler zit rechtsvoor bij een 3.2!

Naar mijn ervaring niet normaal.

21 aug 2006 21:48

Mwah... warme remschijf waar beetje water op komt (zoals vandaag...) kan wel eens gaan roken/dampen... Ik zou het even in de gaten houden maar dan met droog wegdek..

gr.

dick

22 aug 2006 21:56

Thanks, ik zal het inderdaad maar eens in de gaten blijven houden.

Paul, van binnen uit gezien was het de rechterwing, van voor de auto gezien natuurlijk de linker.

Damp was trouwens maar ff, ongeveer 14 seconden ofzo...

Groeten.....

23 aug 2006 22:22

Waterspetters, toch....?

23 aug 2006 22:41

CorSleutel schreef:Damp was trouwens maar ff, ongeveer 14 seconden ofzo...


Niet dat ik het echt bijgehouden heb ofzo... :twisted: :wink:

23 aug 2006 22:43

CorSleutel schreef:Thanks, ik zal het inderdaad maar eens in de gaten blijven houden.

Paul, van binnen uit gezien was het de rechterwing, van voor de auto gezien natuurlijk de linker.

Damp was trouwens maar ff, ongeveer 14 seconden ofzo...

Groeten.....

Pas op voor carjacking met dat uitstappen bij rode stoplichten. :roll:

24 aug 2006 9:15

CorSleutel schreef:Paul, van binnen uit gezien was het de rechterwing, van voor de auto gezien natuurlijk de linker.


:idea: De bestuurderszijde is de linker zijde van een auto (tenzij je een rechtsgestuurde auto hebt :wink: ).



Dit zie je weer terug in de onderdeelnummers. Daarom zijn de onderdeelnummers van rechter delen altijd 1 nummertje hoger dan dezelfde delen van de linker kant. Tenzij je bijvoorbeeld een japanse auto hebt, omdat die er vanuit gaan dat de rechter zijde de bestuurderszijde is waardoor zij de linker onderdelen met 1 nummertje hoger nummeren.

24 aug 2006 10:36

CorSleutel schreef:Paul, van binnen uit gezien was het de rechterwing, van voor de auto gezien natuurlijk de linker.

Damp was trouwens maar ff, ongeveer 14 seconden ofzo...

Groeten.....

Zal dan wel hoogstwaarschijnlijk waterdamp (van de regen) op de olie-radiator zijn. Heb ik ook wel.
Plaats een reactie