Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Aanwijzing benzinemeter?

22 aug 2006 22:45

Ik ben van mijn auto's gewend dat bij een (over-)volle benzinetank de benzinemeter in het dashboard aanwijst boven met max-streepje. Sinds kort doet mijn 911'je dat niet meer. Wat wijst de benzinemeter in jullie 911'jes aan als de tank tot de rand toe is gevuld?

22 aug 2006 23:09

Als dit je grootste problemen met je porsche zijn dan heb je het niet slecht :lol: :lol: .

Bij mij gewoon op max.

grt
w

22 aug 2006 23:18

Walter964 schreef:Als dit je grootste problemen met je porsche zijn dan heb je het niet slecht :lol: :lol: .

Bij mij gewoon op max.

grt
w

Helemaal gelijk, maar er zou net een nieuwe kontaktgeber in zijn gegaan en dan wil ik ook een maximale uitslag bij een volle tank.

Hoort bij een volle tank het wijzertje nou boven het bovenste witte streepje te staan of er precies op?

22 aug 2006 23:43

bij mij:
Nicolò schreef: er precies op

22 aug 2006 23:46

Bij mij staat de meter bij een volle tank ook een stuk onder het maximum. Er is een nieuwe meter in de benzinetank gezet, maar dat heeft niet geholpen.

23 aug 2006 0:05

Bij mij ook iets eronder..maar ik heb nog nooit getankt tot het er begint uit te lopen...

23 aug 2006 8:48

En als je een "oud hollandse klap" op je benzinemeterklokje geeft, gaat 'tie dan ook niet omhoog ?

Zoals hierboven al aangegeven helpt het vaak niet om de benzinemetervlotter in je brandstoftank te vervangen. Het klokje zelf blijkt nogal eens de schuldige... (is tenslotte ook al weer op leeftijd...).

gr.

dick

23 aug 2006 14:28

Bij mij en
wolf schreef:bij mij:
Nicolò schreef: er precies op
Plaats een reactie