Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
10 sep 2006 16:47
Ik zag bij v. Zweeden een linker achter hoekbumper voor een 964 om een tweede eindstuk te maken onder een 964. Wat voor uitlaat heb je dan nog nodig? Is het ooit std. geweest (een dubbele uitlaat)?
10 sep 2006 16:50
Volgens mij i een dubbele uitlaat standaard op de Turbo
(coorect me if I'm wrong). Dat zou dit bumperdeel verklaren.
10 sep 2006 17:11
zoiets?
robert
10 sep 2006 17:26
hoi Robert... jij heb ze dus....
Wat een kleurtje he... zo'n rooie
Maar wat moet je allemaal wijzigen aan het std. uitlaatsysteem?
10 sep 2006 20:12
op ebay ook vaak aangeboden.
10 sep 2006 21:08
MyFirst964 schreef:hoi Robert... jij heb ze dus....
Wat een kleurtje he... zo'n rooie
Maar wat moet je allemaal wijzigen aan het std. uitlaatsysteem?
ik heb niks gewijzigd het zat er al onder
het komt van
www.cargraphic.de het is rvs.
Het vervangt de demper die achter de bumper zit, als je die linker hoek bumper heb is het zo gepiept.
1. CARP64ET2
Optic Turbo S
Tailpipes oval following the rear valance
89x115mm
Price: 1.150,00 EUR /3
er zijn mensen die het wat te stil vinden van geluid
,(utismaardatjeutweet)
robert
10 sep 2006 21:18
Is het ook mogelijk om het uitlaatstuk te splitsen in 2 bij een standaard uitlaatsysteem?
10 sep 2006 21:39
porscheware schreef:Is het ook mogelijk om het uitlaatstuk te splitsen in 2 bij een standaard uitlaatsysteem?
Haal die aerodynamische plaat eens onder je 964 vandaan
dan kan je zien hoe het systeen loopt
Originele systeem splitsen kost meer (tijd) dan de bovengenoemde variant
10 sep 2006 22:21
rob964.c4 schreef: er zijn mensen die het wat te stil vinden van geluid,(utismaardatjeutweet)
robert
Natuurlijk altijd te combineren met een G-bocht
11 sep 2006 7:35
Wat ik bedoel is alleen het splitsen van het eindstuk waardoor je 2 uitlaten naast elkaar ziet ipv 1.
11 sep 2006 8:07
vast wel. moet je een eindstuk kopen met 2 pijpen die in de uitsparing in je bumper past. of eea aanpassen.
11 sep 2006 20:44
porscheware schreef:Wat ik bedoel is alleen het splitsen van het eindstuk waardoor je 2 uitlaten naast elkaar ziet ipv 1.
Als je de
einddemper splitst, dan zitten beide uiteinden aan de rechterzijde
of je moet wel heel veel moeite doen.
Achter de bumper ligt de
tussendemper.
11 sep 2006 22:28
Sorry, ik volg het even niet. De einddemper splitsen? Kan niet alleen dat laatste stukje na de einddemper gesplitst worden?
11 sep 2006 22:36
jawel, dat is je eindstuk en dan heb je dus beide pijpen aan één kant.
Als je dat wilt, kan je - zoals ik hierboven schreef - het beste je standaard eindstuk vervangen voor een dubbel pijpje/eindstuk. En eventueel de uitsparing in je bumper aanpassen.
12 maart 2007 15:33
horn schreef:jawel, dat is je eindstuk en dan heb je dus beide pijpen aan één kant.
Als je dat wilt, kan je - zoals ik hierboven schreef - het beste je standaard eindstuk vervangen voor een dubbel pijpje/eindstuk. En eventueel de uitsparing in je bumper aanpassen.
Iemand een idee waar ik een passend eindstuk kan krijgen?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.