Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Kabel boom aan sluiting bij ombouw van 2.7 naar 3.2

27 sep 2006 22:34

Hulp gezocht bij de aansluiting van de kabelboom die van de moter naar de computer de zekering kast en de accu loopt .
Ik heb hem bijna aangesloten maar ik zit met een paar kleuren kabels die ik niet thuis kan brengen en dat zijn de kabels die bij de zekering kast zitten met 4 kabels in een stekker (klein plat stekkertje ) het zijn de kleuren paars/zwart -geel -wit/zwart -en zwart.
Wie kan mij zeggen waar deze kleuren voor zijn .

kennis

03 okt 2006 10:08

Heb een kennis die een P aan het ombouwen is van 2.7 naar 3.2 (geloof ik) en die ligt nu helemaal uit elkaar. Ik kan het hem vragen maar moet ervoor langs rijden omdat ik geen nummer heb. Dus ff geduld, doe mijn best......!
:idea:

bedrading vraag... antwoord..

12 okt 2006 11:54

Hoi,

Ik heb ff een en ander uitgezocht, bij deze mijn antwoord....:

Volgens bedradingschema van een '88 3.2 motor kom ik met deze verklaring:

jij hebt het over vier, maar moet zijn vijf draden, namelijk: geel, zwart, zwart /wit en twee keer zwart / paars.
Aansluitingen op dme: zwart =11, geel =4, zwart wit is 20 en zwartpaars is 21 (waarna die splits in twee draden)
Zwart loopt via stekker T54 naar M56. Zwartpaars loopt ook via stekker T54 en dan naar M55. De andere zwartpaars loopt naar de toerentalbegrenzer (Mo62) aansluiting 31b. Zwart wit loopt naar het dme relais (911 618 154 00), aansluiting 85b.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt (ik heb dit bedradingschema in pdf voor je...)

Groet Hans 3.2
Plaats een reactie