Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
27 okt 2006 17:54
Het stuur van mijn 3.2 staat erg dicht tegen het dashboard aan een in de loop der jaren is het leer daar beschadigd geraakt. De vorige eigenaar heeft zelfs het stuurwiel iets verbogen om meer ruimte te maken.
Is er een tussenstuk te krijgen, dat tussen de stuurnaaf en de aanslag op de stuurstang past? Ik heb al even in het archief gezocht, maar kan niets vinden.
alvast bedankt voor tips
Frank
27 okt 2006 23:10
Hallo, verlengen is mogelijk in combinatie met een sportstuur, kijk maar eens op biesheuvel.nl die verkopen dat wel volgens mij
gr john
30 okt 2006 16:12
Dag revhead,
Ik heb een alu bus gedraaid die zorgt dat mijn stuur 7 cm verder van het dashboard af komt. Ik kan er niet nog een draaien, wel een foto of een tekening sturen.
Suggestie van sportstuur is in mijn ogen de beste...
groet
Hans
30 okt 2006 16:16
denk niet dat er nu een orgineel stuur in zit toch als ik dit lees
Het stuur van mijn 3.2 staat erg dicht tegen het dashboard aan een in de loop der jaren is het leer daar beschadigd geraakt. De vorige eigenaar heeft zelfs het stuurwiel iets verbogen om meer ruimte te maken.
wellicht eens kijken welk merk er nu in zit en een bijpassende naaf bestellen
30 okt 2006 17:48
voor een standaard stuur is geen langere naaf leverbaar omdat het stuur en de naaf 1 geheel vormen
er is wel een standaard stuur met een langere naaf leverbaar (geweest)
per saldo een vaag probleem... ik kan me niet voorstellen waar je stuur het dashboard zou raken
kan je een fotootje posten?
30 okt 2006 20:29
Ha, die Jeroen;
"ik kan me niet voorstellen waar je stuur het dashboard zou raken"
Sterker nog, juist bij een stuur wat is verbogen is die kans volgens mij zelfs groter....
30 okt 2006 23:24
Hansv schreef:Sterker nog, juist bij een stuur wat is verbogen is die kans volgens mij zelfs groter....
legt eraan welke kant op
30 okt 2006 23:31
Mijn 3.2'tje is destijds afgeleverd met optie M018 "Lederen stuurwiel met verhoogde naaf". En dan komen de vingertjes door die verhoogde naaf niet meer klem te zitten tussen dashboard en stuur. Bruto-adviesprijs destijd f 204,- incl. 20% BTW. Kun je toch niet voor tobben.
31 okt 2006 1:40
Hansv schreef:Ha, die Jeroen;
"ik kan me niet voorstellen waar je stuur het dashboard zou raken"
Sterker nog, juist bij een stuur wat is verbogen is die kans volgens mij zelfs groter....
volgens mij moet je het dan zo belachelijk krom douwen dat je er uberhaupt niet meer mee kan sturen...
Nicolò schreef:Bruto-adviesprijs destijd f 204,- incl. 20% BTW. Kun je toch niet voor tobben.
denk dat de prijzen inmiddels iets anders liggen...
maar effe navragen kan nooit geen kwaad
31 okt 2006 9:06
Jeroen914 schreef:Nicolò schreef:Bruto-adviesprijs destijd f 204,- incl. 20% BTW. Kun je toch niet voor tobben.
denk dat de prijzen inmiddels iets anders liggen...
maar effe navragen kan nooit geen kwaad
02 nov 2006 15:14
Voor een nieuw origineel stuur voor een 3.2 betaal je minimaal €800,-, dus die oude prijzen gaan al lang niet meer op
02 nov 2006 21:09
Het gaat nu alleen maar om de naafverhoger (toch?).
03 nov 2006 0:27
Nicolò schreef:Het gaat nu alleen maar om de naafverhoger (toch?).
Jeroen914 schreef:voor een standaard stuur is geen langere naaf leverbaar omdat het stuur en de naaf 1 geheel vormen
03 nov 2006 19:32
Inderdaad, nu zie ik het ook (in de Pet), het lijkt te gaan om stuurwiel met verhoogde naaf, dus zeg maar uit één stuk. Maar ja, het is ook al een tijdje terug dat ik het stuur eraf heb gehad.