Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Rubbers

29 okt 2006 15:55

De winter is gestart........ de P wordt opgeknapt. Gisteren 2 rotte plekjes gerepareerd (eentje rechtsachter net voor het achterwiel, precies waar een afwatering zit en voor in de neus) Beiden waren maar ongeveer 5*5 cm. Voor de rest o.k.

Nu gaan ik de bumpers, sideskirts, spiegels etc. demonteren. (auto wordt compleet gespoten) Vandaar ook mijn vraag: geeft het een complete sets van nieuwe rubbers, of moet ik zuinig zijn op de bestaande? Het is een 964 ombouw.

Alvast bedankt voor de info!

29 okt 2006 17:07

als je toch zo rigoreus te werk gaat, alle rubbers vervangen (bij afhalen kunnen ze (verder) scheuren!).
rubbers eraf is niet zo moeilijk, maar netjes de zaak terugplaatsen.....

tip: van Kessel in Deurne, niet ver van jou af, is cheap en heeft bijna alles :wink:
succes ermee :!:

29 okt 2006 20:38

Porsche rubbers cheap? nog nooit wat van gemerkt :shock:

29 okt 2006 20:40

Rubbers, das toch voor in bed? 8)

31 okt 2006 12:53

Kijk ook even bij Forest Fine in Engeland.
http://www.forestfine.com/porsche

Ze verkopen een voledige restoration-set rubbers (seals Nicolo :lol: ) voor je P a GBP 395. Kijk even bij het onderdeel Body Parts; Exterior and Interior. Gaat tot het bouwjaar '89. Denk niet dat het een slechte deal is.

Heb er net wat rubbers besteld voor m'n verlichting. Nette snelle afhandeling van je bestelling.

Ik ga binnenkort ook dezelfde operatie uitvoeren op m'n P. Veel van mijn rubbers zijn ook uitgedroogd en gekrompen en dat merk je wel tijdens het rijden; veel windgegier bij de raamrubbers die niet mooi meer sluiten.

31 okt 2006 20:04

Bedankt voor de tips!!
Plaats een reactie