02 dec 2006 14:24
02 dec 2006 14:46
02 dec 2006 16:30
02 dec 2006 16:42
WdePundert schreef:[Als leek dan even deze vraag: Kun je met een nieuwe pomp ook de nieuwe vloeistof gebruiken, of heeft dat er helemaal niets mee te maken?
02 dec 2006 16:43
02 dec 2006 17:10
WdePundert schreef:Maar, ome Piet, kan dat dan ook een systeem van '88?
02 dec 2006 17:41
02 dec 2006 19:33
Marco schreef:WdePundert schreef:Maar, ome Piet, kan dat dan ook een systeem van '88?
begrijp je gedachtengang, want oude systemen moeten toch aangepast worden
marco-zonder-verstand-van-zaken-en-zonder-airco
02 dec 2006 19:36
cabrio wim schreef:Bij Porsche: op ruilbasis vroegen ze 843 euro.
Na enig speurwerk op internet ..... En wat vroegen ze ervoor: allebei 368 euro.
Dus mensen met airco problemen, even naar de Toyota dealer bellen en de pomp gaan omruilen.
02 dec 2006 20:36
02 dec 2006 20:41
02 dec 2006 20:46
cabrio wim schreef:Type nr. Toyota 04881-14040
02 dec 2006 20:49
02 dec 2006 20:54
cabrio wim schreef:En heb je er problemen mee, als je onderdeel veel goedkoper kan krijgen.
Zowel in pomp van Porsche of Toyota staat geen merkteken, so wat.
Een ding valt mij hier steeds meer op, je hebt mensen die je dankbaar zijn,
en je hebt mensen die totaal geen verstand van techniek of zelf sleutelen hebben maar wel op alles zitten te vitten en commentaar te geven.
Maar als mijn hulp hier niet meer gewenst is, houd ik wel kontakt met de mensen die mij via mijn e-mail al gemaild hebben.
Krijgen jullie trouwens korting op jullie onderdelen, omdat jullie Renntech promoten.
02 dec 2006 20:56
Double G schreef:Dat nummer had ik gezien, maar ik dacht meer aan iets gebruikts
02 dec 2006 22:51
EriC4C schreef:Dus om als alternatief voor de Porsche-dealer direct naar een Toyota-dealer te stappen.
02 dec 2006 23:28
cabrio wim schreef:Heb deze week de airco pomp vervangen voor een ruil.
Type nr. Toyota 04881-14040
Type nr. Rover (Honda) 10P15C a/c comp.
03 dec 2006 10:53
03 dec 2006 12:16
ome piet schreef:Zeker...honderdje of 2/3 en tis weer klaar...
03 dec 2006 12:26
anton964 schreef:ik ben het met cabrio wim eens
anton964 schreef:..... dat betekend tus dat sommige meer dan €1000 aan zoeen ding verdienen!
03 dec 2006 12:50
03 dec 2006 12:59
cabrio wim schreef:En dat uitwijken naar een ander merk: Ik denk dat er veel P rijders een koude rilling krijgen nu ze weten met een Japanse airco te rijden.
03 dec 2006 13:03
cabrio wim schreef: Ik denk dat er veel P rijders een koude rilling krijgen nu ze weten met een Japanse airco te rijden.
03 dec 2006 13:05
03 dec 2006 13:09
cabrio wim schreef:En dat uitwijken naar een ander merk: Ik denk dat er veel P rijders een koude rilling krijgen nu ze weten met een Japanse airco te rijden.
John4S schreef:Oja in mijn 996 4s van 3,5 jaar oud heb ik een andere (niet Porsche) accu gehangen.........ik dacht "made in Taiwan" ofso....maakt niks uit hij start beter dan ooit.
En weet je wat ze bij de officiele dealer (Porsche Witterbrug) er op zeiden.....goed gedaan, Porsche accu's zijn niet werelds beste.