Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

wit knipperlicht glaasje 964

15 jun 2004 12:35

Ik ben helaas vorige week mijn reflectorglaasje onderweg verloren
het gaat om de rechterkant, het deel dat op de zijkant zit aansluitend aan het knipperlicht. Deze zoek ik nu dus in het wit
Heeft iemand deze toevallig liggen of weet iemand een adresje?
anders moet ik voor 1 jippie glaasje een compleet nieuwe verlichtingsset kopen voor links EN rechts :shock:

groeten,

Re: wit knipperlicht glaasje 964

15 jun 2004 13:09

Cosmo schreef:Ik ben helaas vorige week mijn reflectorglaasje onderweg verloren
het gaat om de rechterkant, het deel dat op de zijkant zit aansluitend aan het knipperlicht.

Heeft iemand deze toevallig liggen of weet iemand een adresje?

Anders moet ik voor 1 jippie glaasje een compleet nieuwe verlichtingsset kopen voor links EN rechts :shock:

Ik zat ooit met een zelfde probleem :(

15 jun 2004 18:56

hoe heb je het toen opgelost?
ook maar alles compleet nieuw gekocht? :(

15 jun 2004 19:15

Maar dat Lightflex adres van Marcel heeft geen Porsche produkten (volgens hun eigen site dan...)

HIERhebben ze oranje stukkies los.
Het nadeel is dat de witte nooit origineel Porsche zijn (geweest) dus dat je ze alleen maar als aftermarket kan kopen.

Hier kan je een witte knipperlicht unit per kant kopen. Ben je in ieder geval wat goedkoper uit...

Je zou een email aan Bert Gear kunnen sturen. Hij zit vaak op www.smartgroups.com (964 forum) en is eigenaar van Berlyn Porsche Parts. Heeft heel erg veel.

(Of bel eens een lijstje van Nederlandse 'onderdelen' jongens af....)

Succes

15 jun 2004 20:35

Cosmo schreef:hoe heb je het toen opgelost?

In het thema van vanavond: ORANJE

16 jun 2004 9:39

Olaf schreef:
Cosmo schreef:hoe heb je het toen opgelost?

In het thema van vanavond: ORANJE

Niet alleen oranje, maar ook ovaal :!: :wink: :lol:

17 jun 2004 8:30

Cosmo schreef:Heeft iemand deze toevallig liggen of weet iemand een adresje?
anders moet ik voor 1 jippie glaasje een compleet nieuwe verlichtingsset kopen voor links EN rechts :shock:

groeten,

Cosmo,

2 Weken geleden heb ik een setje wit van Elferteile betrokken. Ik heb wat ge-emaild met de eigenaar/verkoper.
Hij is een geschikte peer, misschien kan hij je helpen aan één stuks rechter-zijreflector?

http://elferteile.premiumshop.net/catalog/contact_us.php?PHPSESSID=0a4b61bb9b1d7a51040cc21e2caa5ad2

Suk6!
ErikE

17 jun 2004 9:23

ErikE schreef:Ik heb wat ge-emaild met de eigenaar/verkoper.
Hij is een geschikte peer, misschien kan hij je helpen aan één stuks rechter-zijreflector?

Ervaring Elferteile ..... zelfs dubbel on-topic :!: :^:

17 jun 2004 20:24

bedankt voor de tips
maar ik had gisteren meteen een nieuw setje gehaald, kon dat gat in mn bumper niet meer aanzien.. :roll:

17 jun 2004 22:04

Cosmo schreef:bedankt voor de tips
maar ik had gisteren meteen een nieuw setje gehaald, kon dat gat in mn bumper niet meer aanzien.. :roll:

Graag gedaan joh... :? :wink: Hadden we die tips ook wel voor een andere keer kunnen bewaren...
Ach, zie het maar zo. Kan je nog twee knipperlichten, een linkerreflector en twee zijknippers verliezen... En nou maar hopen dat je niet weer je rechterreflector verliest... :twisted:
Plaats een reactie