09 jan 2007 23:07
09 jan 2007 23:28
09 jan 2007 23:33
10 jan 2007 0:08
10 jan 2007 8:31
10 jan 2007 9:52
anton964 schreef:hallo
ik durf bijna voor 95% zeker tezeggen dat het vannetje achter op de kachelunit kapot is.of een motortje van die de kleppen aanstuurd van de kachel.
rij even langs de garage en laat hem uitlezen scheelt een hoop zoeken en onnodig geld uitgeven.
gr anton964
10 jan 2007 10:34
10 jan 2007 13:58
10 jan 2007 14:41
10 jan 2007 16:47
10 jan 2007 17:03
10 jan 2007 18:16
10 jan 2007 23:03
11 jan 2007 0:49
11 jan 2007 1:34
11 jan 2007 10:27
07 feb 2007 0:26
09 dec 2007 11:48
09 dec 2007 12:58
16 dec 2007 14:48
Heb af en toe hetzelfde probleem.Ik wil dit wel ff checken.Is er nog een alternatief voor "de pennetjes"?? Een paar spijkers?Paul van Engelen schreef:Na het gebruik van de 'pennetjes' kan je de 'radio' (DIN-formaat kachelunit = CCU) dus naar voren halen.
Inderdaad voorzichtig en kabels ontzien, maar dan de laatste losnemen van de unit vond ik nog niet zo makkelijk
Zitten vast met een klem die je even moet ontdekken, en ik nu niet meer zo kan beschrijven. Zoals vaak: als je het eenmaal weet gaat het best, maar voor die tijd
16 dec 2007 14:58
16 dec 2007 16:09
16 dec 2007 20:03
16 dec 2007 21:52
Anne 2.7 schreef:Met trots kan ik melden dat de temperatuur in mijn 30 jaar oude 2.7 WEL constant blijft.
16 dec 2007 22:04