11 jan 2007 14:58
11 jan 2007 15:31
11 jan 2007 16:53
11 jan 2007 18:08
11 jan 2007 18:11
11 jan 2007 18:36
Roi schreef:
Leuk he Porsche rijden....
Gefeli ....ik zie dat je die soewarte van Lammertink op de kop heb getikt...die Italiaanse Duitser zullen we maar zeggen. Veel plezier ermee.
Roi
11 jan 2007 19:52
11 jan 2007 21:25
11 jan 2007 22:49
12 jan 2007 1:48
Lambiek schreef:Heb zojuist het artikel van AUTOWEEK nr. 15 van 2004, dat al eerder opdook in dit Forum, in mijn ALBUM geplaatst.
Heeft iemand het originele blad nog liggen
12 jan 2007 10:36
Paul van Engelen schreef:
Onzin:
Voor de twijfelaars: zou Porsche anders niet het signaal van een temp.sensor gebruiken om de spoiler ook, en juist stapvoetsrijdend omhoog te laten komen
12 jan 2007 15:06
13 jan 2007 0:02
Devils son schreef:Paul van Engelen schreef:Onzin:
Toch niet. Als de spoiler niet omhoog komt mag je niet harder dan 80 km/u omdat anders de motor oververhit kan geraken.
Voor de twijfelaars: je gelooft toch niet dat een 964 zonder achterspoiler niet meer goed genoeg op de weg ligt tot pak 'm beet 130 km/u?Voor de twijfelaars: zou Porsche anders niet het signaal van een temp.sensor gebruiken om de spoiler ook, en juist stapvoetsrijdend omhoog te laten komen
Nee, maar het knopje is na een jaar WEL naar binnen verhuisd, zodat je in de file indien nodig de spoiler kan bedienen vanuit de auto. Wederom vanwege warmteproblemen.
13 jan 2007 0:53
Devils son schreef:Voor de twijfelaars: je gelooft toch niet dat een 964 zonder achterspoiler niet meer goed genoeg op de weg ligt tot pak 'm beet 130 km/u?
13 jan 2007 1:50
Dat die schakelaar binnen is gezet, kan dat misschien toch niet zijn omdat ''sommigen'' het wel interessant vinden om 'em omhoog te hebben staan ook als je (bijna) stil staat
13 jan 2007 8:57
Paul van Engelen schreef:Dat die schakelaar binnen is gezet, kan dat misschien toch niet zijn omdat ''sommigen'' het wel interessant vinden om 'em omhoog te hebben staan ook als je (bijna) stil staat
14 jan 2007 1:28
14 jan 2007 11:50