Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

olie lekkage porsche 912E

16 jan 2007 21:02

Hallo,mijn porsche 912E 2 liter motor lekt olie waar de klepstoters de motor in gaan [ik denk rubbers kapot] mijn vraag . Is dit zelf te doen?

Gr. Kees

Re: olie lekkage porsche 912E

16 jan 2007 21:59

deerhound schreef:Hallo,mijn porsche 912E 2 liter motor lekt olie waar de klepstoters de motor in gaan [ik denk rubbers kapot] mijn vraag . Is dit zelf te doen?

Gr. Kees

Ligt eraan hoe handig je bent. :wink:

17 jan 2007 2:22

cabrio wim schreef:
deerhound schreef:Hallo,mijn porsche 912E 2 liter motor lekt olie waar de klepstoters de motor in gaan [ik denk rubbers kapot] mijn vraag . Is dit zelf te doen?

Gr. Kees

Ligt eraan hoe handig je bent. :wink:

:-)
da's ook weer zo...
succes iig. (heb je ook nix aan)

17 jan 2007 9:43

ingo schreef:da's ook weer zo...

Ja, weet ik of hij het goede materiaal heeft, zaols een brug, gereedschap en de ruimte. :?:
Ik ben niet helderziende, en op afstand advies geven, zijn het de rubbers wel!!!!!!!!!!!!! (hij denkt het) :roll:

17 jan 2007 11:25

De VW blokjes zijn niet de moelijkste motoren die er bestaan.

Maar heb je ervaring met techniek? Ken een paar mensen die anderen aan motoren zien werken en denken dat kan ik ook. Maar met 2 linkerhanden kan het duurder uitkomen dan direct binnen te brengen in een garage :wink:

17 jan 2007 11:43

cabrio wim schreef:
ingo schreef:da's ook weer zo...

Ja, weet ik of hij het goede materiaal heeft, zaols een brug, gereedschap en de ruimte. :?:
Ik ben niet helderziende, en op afstand advies geven, zijn het de rubbers wel!!!!!!!!!!!!! (hij denkt het) :roll:

Met mijn 2 linker handen klinkt alles moeilijk en ga ik voor bijna elk akefietje naar de garage... Kost een hoop, maar dan heb je ook wat.

17 jan 2007 17:24

ingo schreef:Met mijn 2 linker handen klinkt alles moeilijk en ga ik voor bijna elk akefietje naar de garage... Kost een hoop, maar dan heb je ook wat.

Alsof ik mezelf hoor (lees).

17 jan 2007 21:07

ingo schreef:Met mijn 2 linker handen klinkt alles moeilijk en ga ik voor bijna elk akefietje naar de garage... Kost een hoop, maar dan heb je ook wat.

:shock: Klink wel heel erg in de zin dat er daar geen fouten kunnen worden gemaakt!
Plaats een reactie