Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Deurslot

27 jun 2004 11:13

:cry: Iemand al eerder meegemaakt dat het plastic waar je deurslot invalt gebroken is :?:. En is dit makkelijk zelf te doen of zal ik me moeten wenden tot Erwin, btw daar ben ik aanstaande zaterdag toch.

Had het over slopen van een groene SC :D . en of ik hem wilde helpen.

27 jun 2004 21:00

Een slotvanger is niet te repareren, alleen in zijn geheel te vernieuwen.

Kost € 65.- inclusief twee bouten.

Slot

27 jun 2004 21:09

:cry: O oke dan kan jij deze voor me bestellen, ik ben zaterdg toch bij je. Kunnen we die er gelijk inzetten :wink: .

Re: Slot

27 jun 2004 21:43

Gizmo schreef::cry: O oke dan kan jij deze voor me bestellen, ik ben zaterdg toch bij je. Kunnen we die er gelijk inzetten :wink: .

Ik zou hem gewoon van die groene SC halen, als je die toch samen aan het slopen gaat... :wink:

Vergeten

27 jun 2004 21:54

:lol: nu je het zegt was ik helemaal vergeten. Zal toch wel passen :?:

Re: Slot

28 jun 2004 20:45

horn schreef:
Gizmo schreef::cry: O oke dan kan jij deze voor me bestellen, ik ben zaterdg toch bij je. Kunnen we die er gelijk inzetten :wink: .

Ik zou hem gewoon van die groene SC halen, als je die toch samen aan het slopen gaat... :wink:

Dubbel-GRRRRR.....

he he

28 jun 2004 22:58

Duurde ff een dagje maar eindelijk heeft ie het door. :lol:

28 jun 2004 23:04

Een slotvanger is niet te repareren, alleen in zijn geheel te vernieuwen.

Kost € 65.- inclusief twee bouten.

aha, weer iets nuttigs voor de P onder de 100 Euri :mrgreen:

Re: he he

29 jun 2004 20:24

Gizmo schreef:Duurde ff een dagje maar eindelijk heeft ie het door. :lol:

Wilde eerst niet reageren... Off-topic (hehe) en pijn he.... Vooral pijn trouwens... :mrgreen:

Hahah

29 jun 2004 23:19

:D Was er al bang voor, tenslotte iemand die zonder stuurbekrachtiging rijd, ontwikkeld nl. enorme spieren. En dat houd vaak ook kracht in.

Je ziet er niet als een anabole billie, waardoor het bij jou echt kracht moet zijn.

Terwijl ik dit type voel ik een beetje een bibber. :wink:

Re: Hahah

30 jun 2004 7:54

Gizmo schreef: tenslotte iemand die zonder stuurbekrachtiging rijd, ontwikkeld nl. enorme spieren.

PaSCal schreef:of pijn he.... Vooral pijn trouwens... :mrgreen:

Ik denk dat het gebrek aan stuurbekrachtiging PaSCal vooral pijn oplevert... :wink:

Re: Hahah

30 jun 2004 8:32

horn schreef:Ik denk dat het gebrek aan stuurbekrachtiging PaSCal vooral pijn oplevert... :wink:

Vandaar de uitdrukkingen:

"No pain, no gain"
en

"Schoonheid doet lijden"

:wink:
Plaats een reactie