03 feb 2007 22:18
04 feb 2007 13:34
06 feb 2007 23:13
07 feb 2007 0:47
07 feb 2007 0:58
07 feb 2007 10:40
07 feb 2007 11:12
07 feb 2007 18:27
Ik verbaasde me er al over dat een 964 zo snel in de restauratie moest. Maar zal idd wel een 3.2 zijn.
spuit jij hem zelf?
07 feb 2007 19:42
Mark schreef:Vandaag hebben ze een nieuw stuk (8 * 8 cm) erin gelast. (Er zat een ophoping, waar helaas redelijk wat roest onder zat, lees gat)
11 feb 2007 22:09
11 feb 2007 22:10
11 feb 2007 22:13
12 feb 2007 0:32
17 feb 2007 23:41
Op de fotoos zie ik dat de motor, de wielen, het dashbord ed. allemaal nog aan de auto zitten. Moet dat er niet allemaal af voor zo'n grote spuitklus?
18 feb 2007 11:25
Mark schreef:De deuren, motorkap, kofferdeksel en voorschermen staan al in de grondlak:
18 feb 2007 12:20
18 feb 2007 13:34
outletvalve schreef:Misschien is het wel handig als je i.pv de thumbnail de hele foto hier neerzet, dan kunnen we er op klikken, en wordt hij weergegeven in volledig formaat!
18 feb 2007 15:25
20 feb 2007 18:24
In de URL 'thumbnail' vervangen door 'pic'. Reeds gedaan.
20 feb 2007 18:42
Mark schreef:Het is een P van 1975. Deze is opnieuw opgebouwd in 1990 naar model 90.
21 feb 2007 23:59
22 feb 2007 0:12
22 feb 2007 0:15
22 feb 2007 0:49
22 feb 2007 15:11
dan zal het een targa zijn geweest he.
Ik denk dat als ik er zoveel werk in zou stoppen dat ik hem ook terug zou bouwen naar '75 look al dan niet met replica RS kunststof delen.