07 feb 2007 15:42
07 feb 2007 15:53
07 feb 2007 16:06
07 feb 2007 16:16
07 feb 2007 16:23
07 feb 2007 18:23
07 feb 2007 19:38
07 feb 2007 19:46
07 feb 2007 19:53
luger911 schreef:Heeft het zin om een 993 4S te laten chiptunen?
En waar dan?
Of kun je beter een sport katalysator monteren?
07 feb 2007 19:58
07 feb 2007 20:12
jeroenoop schreef:Ik dacht dat een TT 408 pk had . Als je een auto met standaard 285 pk op wilt schroeven O.K. , maar opschroeven naar 408 pk
Al deze cijfertjes heb ik uit mijn hoofd , of het klopt Ik vind het nogal een verschil.
07 feb 2007 20:12
jeroenoop schreef:Ik dacht dat een TT 408 pk had .
Als je een auto met standaard 285 pk op wilt schroeven O.K. , maar opschroeven naar 408 pk
07 feb 2007 20:34
Devils son schreef:Dat gezegd hebbende, het kan, maar reken dan op ong. 45K ombouw. Maar dan heb je ook wel iets bijzonders.
07 feb 2007 20:38
waar lees jij dat een 4s de pk's van een turbo kan krijgen?
Wie heeft het daarover? Dat gezegd hebbende, het kan, maar reken dan op ong. 45K ombouw. Maar dan heb je ook wel iets bijzonders.
07 feb 2007 21:33
Volgens mij had die 3.8 motor 285 pk een vriend van mij heeft nl die optie.De 3.8 RS had inderdaad 300pk.MichM3 schreef:volgens mij kan je beter een 993TT gaan zoeken dan.
de WLS (WerksLeistungsSteigerung) van Porsche - optie X51 - bood een 3.8l motor aan met 300pk...toch is zelfs deze niet significant sneller dan de gewone 3.6 van 285pk.
Sportuitlaat kan je steken en je zal een mooiere roffel krijgen, maar omecht vermogen te gaan zoeken is de 993TT zoveel beter....
sorry
07 feb 2007 22:14
Chris_lbr schreef:Serieus tunen staat gelijk met meer slijtage. En daarvoor betaal je op termijn opnieuw een prijs...
07 feb 2007 23:33
2000 gtv schreef:Volgens mij had die 3.8 motor 285 pk een vriend van mij heeft nl die optie.De 3.8 RS had inderdaad 300pkMichM3 schreef:de WLS (WerksLeistungsSteigerung) van Porsche - optie X51 - bood een 3.8l motor aan met 300pk...toch is zelfs deze niet significant sneller dan de gewone 3.6 van 285pk.
08 feb 2007 8:54
Hij heeft geen varioram het is wel een 95er.Zal wel eens vragen welke optiecode ervoor staat.Ik geloof dat Harley wel iets wist van deze pre-varioram uitvoering.MichM3 schreef:2000 gtv schreef:Volgens mij had die 3.8 motor 285 pk een vriend van mij heeft nl die optie.De 3.8 RS had inderdaad 300pkMichM3 schreef:de WLS (WerksLeistungsSteigerung) van Porsche - optie X51 - bood een 3.8l motor aan met 300pk...toch is zelfs deze niet significant sneller dan de gewone 3.6 van 285pk.
Nee hoor...dan moet je vriend es goed kijken...ik heb hier nog ergens een test liggen van een 993 S met 3.8l motor en die heeft 300pk. Ook zonder medeweten van die test heb ik altijd begrepen dat de 3.8l optie op de 993 Varioram 300pk bood.
Of heeft je vriend een non-VarioRam versie? Ik dacht trouwens niet dat X51 te verkrijgen was op de non-VarioRam...het kan natuurlijk ook verkeerdelijk op z'n NL-papieren staan.
Je maakt me wel benieuwd...maar ben 99% zeker dat X51 op de VarioRams = 3.8l met 300pk zoals de RS dus inderdaad
08 feb 2007 9:27
08 feb 2007 11:17
08 feb 2007 11:21
Harley schreef:
On-topic: Ik heb ook wel eens iets gelezen over Superchargers voor NA motoren, het vermogen gaat aan de krukas dan naar 400 pk.
08 feb 2007 11:40
08 feb 2007 11:48
Teun schreef:Allemaal heel technisch maar waar kan je nu je wagen verantwoord en goed laten tunen