17 apr 2007 19:57
17 apr 2007 20:28
17 apr 2007 21:28
17 apr 2007 21:40
Paul van Engelen schreef:Je schrijft dat 'de lip' omhoog komt. Bedoel je daarmee de rand die net zo lang is als de volle breedte van de opening![]()
OP deze rand zit in het midden nog een klein flapje wat ook omhoog moet komen: hoe staat het hiermee![]()
18 apr 2007 17:50
18 apr 2007 18:16
18 apr 2007 19:23
18 apr 2007 19:38
18 apr 2007 21:09
V-8 schreef:je zult zien dat het lipje niet de oplossing is, het zal hoogstens de luchtcirculatie naar binnen toe beinvloeden.
18 apr 2007 21:19
Dat is ook mijn ervaring.Ligt ook aan het type Auto want in een Bmw 3 coupe was met 150 km/h nog prima te rijden met het schuifdak open.Peter 993 schreef:Ik heb niet echt last van 'druk' op m'n oren, maar boven de 90 - 100 maakt het open dak me veel te veel lawaai, net als een open raam.
18 apr 2007 21:27
23 apr 2007 23:05
V-8 schreef:je zult zien dat het lipje niet de oplossing is, het zal hoogstens de luchtcirculatie naar binnen toe beinvloeden. Een raam open (mogeljk ook de airco aan laten staan/harder) zetten is de enige manier
Paul van Engelen schreef:Je zult zien Chris, dat dat flapje - 100% zeker - de oorzaak is![]()
![]()
Weet ik uit ervaring met anderen die ik er op wees dat dit ding niet omhoog was gekomen - omdat hij 'klem' zat - en de inzittenden me zeiden "het donderde al zo"![]()
Nadat we het flapje bevrijdt hadden:![]()
![]()