17 apr 2007 19:57
17 apr 2007 20:28
17 apr 2007 21:28
17 apr 2007 21:40
Paul van Engelen schreef:Je schrijft dat 'de lip' omhoog komt. Bedoel je daarmee de rand die net zo lang is als de volle breedte van de opening
OP deze rand zit in het midden nog een klein flapje wat ook omhoog moet komen: hoe staat het hiermee
18 apr 2007 17:50
18 apr 2007 18:16
18 apr 2007 19:23
18 apr 2007 19:38
18 apr 2007 21:09
V-8 schreef:je zult zien dat het lipje niet de oplossing is, het zal hoogstens de luchtcirculatie naar binnen toe beinvloeden.
18 apr 2007 21:19
Dat is ook mijn ervaring.Ligt ook aan het type Auto want in een Bmw 3 coupe was met 150 km/h nog prima te rijden met het schuifdak open.Peter 993 schreef:Ik heb niet echt last van 'druk' op m'n oren, maar boven de 90 - 100 maakt het open dak me veel te veel lawaai, net als een open raam.
18 apr 2007 21:27
23 apr 2007 23:05
V-8 schreef:je zult zien dat het lipje niet de oplossing is, het zal hoogstens de luchtcirculatie naar binnen toe beinvloeden. Een raam open (mogeljk ook de airco aan laten staan/harder) zetten is de enige manier
Paul van Engelen schreef:Je zult zien Chris, dat dat flapje - 100% zeker - de oorzaak is
Weet ik uit ervaring met anderen die ik er op wees dat dit ding niet omhoog was gekomen - omdat hij 'klem' zat - en de inzittenden me zeiden "het donderde al zo"
Nadat we het flapje bevrijdt hadden: