08 nov 2003 19:49
09 nov 2003 3:23
09 nov 2003 4:47
09 dec 2003 7:26
26 dec 2003 5:31
26 dec 2003 18:27
26 dec 2003 20:56
27 dec 2003 20:21
28 dec 2003 0:24
28 dec 2003 0:51
28 dec 2003 5:09
28 dec 2003 13:10
Jeroen914 schreef:Hallo tobbert
Ik kan me vergissen, maar...
volgens mij hoort de blower in het motor compartiment constant te blazen
De kleppen op de warmtewisselaars bepalen of de warme lucht de auto wordt ingevoerd (voor verwarming) of de buitenlucht wordt ingeblazen.
gr.
Jeroen
28 dec 2003 17:03
28 dec 2003 17:21
28 dec 2003 17:27
28 dec 2003 18:12
28 dec 2003 18:36
28 dec 2003 23:19
28 dec 2003 23:31
28 dec 2003 23:39
dirkie schreef:Eric wat gebeurd er als je de stand vd verwarming hoger zet dan de temperatuur in je auto ??? voel je dan nog die blower ???
28 dec 2003 23:47
EriC4C schreef:dirkie schreef:Eric wat gebeurd er als je de stand vd verwarming hoger zet dan de temperatuur in je auto ??? voel je dan nog die blower ???
Yep ..... en de blower achter schakelt in .
29 dec 2003 9:45
dirkie schreef:Prijs je gelukkig ... jouwe is 100% okay.
Dirk
29 dec 2003 12:38
29 dec 2003 13:00
29 dec 2003 13:01
dirkie schreef:Eric,
toen bij mij destijds het probleem voor het eerst opdook ben ik bij de off. P dealer langsgeweest. Toen heb ik haarfijn uitgelegd wat de problemen waren alsook dat mijn blower voor heel zachtjes blijft blazen met de keuzeschakelaar op 0. Had toen ook wel zoiets van "waarom dan een 0 stand". Doch wisten ze me daar te vertellen dat dit zeer normaal is bij de 964. Was een gegeven dat mij door de andere problemen eigenlijk even was ontgaan en heb ze bij deze gelijk even aan Adrian doorgemaild.
Ben ook benieuwd naar zijn antwoord hierop...
Zodra ik antwoord heb lees jij het hier ook
dirkie schreef:En jouw kacheleenheid vervangen voor 276 ex btw ... s nie veel hoor ... heb al prijzen gehoord van dik 550€ Je bedoeld toch de controle eenheid in het dash hé
Greetz Dirkie
ps. Vandaag gaat de Cup-uitlaat eronder ... kben es benieuwd ...