Switch to full style
Alle overige technische vragen of opmerkingen kun je hier plaatsen.
Plaats een reactie

Cabriolet kap van een 911 Losmaken , maar Hoe ?

08 mei 2007 22:30

Hallo iedereen,

Kan iemand mij vertellen hoe ik de Cabriolet kap van een 911 / type 964 aan de achterkant kan losmaken ? ( dit is nodig omdat de auto opnieuw word overgespoten )

Alvast bedankt voor u reactie Mvg, Chris

Olaf

08 mei 2007 23:46

Stuur ff pb naar olaf

Re: Olaf

09 mei 2007 6:27

Gizmo schreef:Stuur ff pb naar olaf

Wil het hier ook wel zeggen hoor :wink:

Zijpanelen bij de achterbankjes losmaken - stangenstelsel "merken" - dak ontgrendelen aan de voorzijde (zeg maar: net uit het slot).

Imbusbout(en) links en rechts uit het stangestelsel draaien - kabelbomen ontkoppelen.

Paneeltje net onder de achterruit verwijderen (lange strip op de hoedenplank) - hier 3x 2 imbusbouten verwijderen :idea:

Voila :!:

[color=orange]Thx to Olaf[/color]

09 mei 2007 9:40

Olaf,

Ik zat vorige week op tv te kijken naar een programma over hoogbegaafde mensen, die gaven ook zo een compleet antwoord op bepaalde vragen,

Helemaal Top, Bedankt,
:ba: :D

09 mei 2007 17:31

Uitzonderingen bevestigen de regel. :mrgreen:

10 mei 2007 10:35

Blijft de kaprand dan wel op een frame zitten zodat je hem net zo makkelijk weer op zn plek krijgt daarna ?
Of moet hij dan weer helemaal opnieuw gespannen en gesteld worden ...

10 mei 2007 21:34

Blijft als het goed is allemaal zitten :wink:

Als je het net zo bevestigd als dat je het los hebt gemaakt hoef je niks te verstellen of te spannen :!:

10 mei 2007 22:22

Olaf schreef:Blijft als het goed is allemaal zitten :wink:

Als je het net zo bevestigd als dat je het los hebt gemaakt hoef je niks te verstellen of te spannen :!:

Olaf,

Zaterdag ga ik de kap demonteren zoals je omschreven hebt :lol: , ik laat wel weten hoe het afloopt, je hebt het duidelijk omschreven, dus geloof in een goede afloop. :ba:

12 mei 2007 20:15

Olaf, Had gelijk 1 parker L/R , en 3 inbussen achter Ontgrendelen was bij mij niet nodig omdat de Kap manueel is.

Nogmaals thx to Olaf. :ba:
Plaats een reactie